Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. május 12., hétfő

Zóna MIX teszt

Intervallum edzésben nem vagyok kezdő, ismerem a gyakorlatokat, de magát  a zónázást, mint módszert eddig csak youtube videókból ismertem. Aztán megjött a kedvem, mert a „Fókuszban a zóna edzés” facebook csoportban rengeteg motiváló embert találtam és találok azóta is. Háromgyerekes édesanyák úgy néznek ki, hogy bármelyik 18 éves megirigyelné tőlük.



Eljutottam hát oda, hogy beszereztem a ZÓNA MIX és a ZÓNA MAX dvd-t Enikőtől és elkezdek erre (is) edzeni. Tegnap borzasztó idő volt, szakadt az eső és én tele voltam energiával. Szombaton konyhatündérkedtem és pihentem, így maradt bőven energiám vasárnapra, hogy kompletten teszteljem a MIX DVD blokkjait.
Elsőre mindjárt szimpatikus volt, mert mindegyik blokk különálló, bármelyiket választhatom és nem 90 percesek. Bemelegítéssel indul, ami természetesen mindig kötelező.
Az első három blokk intervallum edzés. A round intervall kemény, a comb-far intervall még keményebb: guggolásból súlyzót kinyomni nem egyszerű feladat. Mindegyik gyakorlat nehéz, pulzusszám az egekben, majd meghaltam. Kettő után 5 perces pihenő, muszáj volt erőt gyűjtenem. A harmadik rész a has-popsi intervall: ez kicsit könnyebb, vidámabb rész.
Forrás: Péntek Enikő facebook oldala
Negyedikként a has-popsi zóna következik, súlyzós popsi gyakorlatokkal. Nekem a plankben lábemelés térdhajlatba szorított súlyzóval nem megy, a térdemet érzem, nem vagyok elég erős hozzá. Csináltam súly nélkül, de úgy nem annyira hatásos. A core zóna kellemes, jól átmozgatja a hasat, de az amit az egyik bejegyzésemben ajánlottam nektek, sokkal keményebb. A stop zóna kicsit más, nem nevezném könnyűnek. Felvőtámasz pózban planket tartani 1 percig: nekem ez meghaladja az erőnlétemet. A végén van egy 3 perces plank, ami 75 perc után elég lehetetlen feladat. A vége NYÚJTÁS, különálló blokként. 
Összességében nagyon meg vagyok elégedve a MIX DVD-vel, ajánlom mindenkinek. Felsőtest formálásra nem annyira alkalmas, inkább fenékre és hasra fókuszált gyakorlatokat tartalmaz, melyekkel bárki tud fogyni, formálódni. Az intervallum részek kemények, utána csavarni lehetett volna a vizet a ruhámból. Azoknak ajánlom, akik tényleg hajlandóak megmoccanni és alaposan megizzadni. Próbáljátok ki, érdemes!

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012