Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 22., vasárnap

Gymboss timer

Már két napja szeretnék bejegyzést írni, mert sokminden kikívánkozott volna belőlem, de hétvégén géphez jutni nálunk művészet.
Pénteken megérkezett a Gymboss timer: feketét szerettem volna, ez a vágyam teljesült. Azóta két alkalommal is teszteltem: ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult. Kicsi, ruhára csíptethető és az edzésben kicsit sem zavaró. Csak be kell állítani és onnantól lehet kizárólag a gyakorlatokra koncentrálni, mert csipog hangosan, halkabban vagy éppen rezeg, ha lejárt egy intervallum. Stoppernek is alkalmas, bár köridőt nem mér. Az elemet pedig nagyon egyszerűen ki lehet benne cserélni.
Egyszóval aki bodyrockerkedik vagy egyszerűen csak hatékonyabban akar edzeni szerezze be, mert szerintem megéri az árát.


Íme az én új edzőtársam 

Kitalaláltam magamnak mára egy has edzést Zuzana módra, a következő gyakorlatokból állt:
  • Helyben futás magas térdemeléssel
  • Felülés egyenes háttal, karral ellenkező térdet megérintve
  • V-felülés bal oldalra
  • V-felülés jobb oldalra
  • Lebegőülés
  • Helyben futás magas térdemeléssel
Az órát a képen látható intervallumokra állítottam: 50 mp edzés, 10 másodperc pihenő és 6 kör. Összesen két kört csináltam, így meglett a 12 perc. Szerintem hatásos volt, ha valakit érdekel miből mennyit csináltam, szóljon és a következő bejegyzésemben szerepelni fog.
Ettől a kütyütől azt várom, hogy segít majd eltüntetni a hasamat. Nagyon szeretném átalakítani végre a "jóllakott 16 éves kislány" testalkatomat. Nincs könnyű dolgom, mert minden a hasamra rakódik le, nem a csípőmre és a combomra (szerencsésebbeknél ez történik).
A hátammal kapcsolatban arra jutottam, hogy a fekvőtámaszt hanyagolom. Pár napig csináltam és minden alkalom után mellben okozott izomlázat. Maradok a Réka felsőtest videóknál: minden héten megcsinálom az A és a B verziót egy-egy alkalommal. Az első változat bicepszre és tricepszre gyúr, a második vállra és hátra. A karom gyorsan izmosodik, így a heti negyven perc nekem bőven elég lesz.
Két jó dolog történt még a hétvégén : Zuzana szólókarrierbe kezdett és alakult egy magyar bodyrock csapat facebookon. Mindkettőnek nagyon örültem. Zuzanát nagyon hiányoltam. Az pedig, hogy végre van egy oldal, ami összegyűjti a magyarokat... Mikor tavaly februárban felkerültünk az oldalra, mi is nagyon szerettünk volna ilyet: lett is belőle egy fórum, de aztán kevesek jöttek és a végén nem is lett belőle sok minden. Most talán lesz alkalmam megismerni többeket is.

Zuzana elkezdte egyedül :)

10 Comments:

Angi
2012. január 22. 19:25  

Szia!

Nagyon jó a timer! A hasizomgyakorlat is bejövős, amit összeraktál.

Hogy szerencsésebbek vagyunk-e mi, hátsóra hízók, háááát.... azt mondanám, hogy ez még ráadásul narancsbőrré is tud alakulni :( és nagyon lassan mobilizálható, muszáj hozzá minden: futás, bodyrock, guggolások 45 és kitörések 47.5 kilóval (rám méretezve)... csak úgy múlik el, ha mindent csinálok minden héten. Ha abbahagyom? .... ismeretes :)

Talán a hasaddal is ez a helyzet...

Süviandi
2012. január 22. 19:28  

De klassz, honnan rendelted és mennyit kóstált?

Noémi
2012. január 22. 19:47  

http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=7349

Innen rendeltem, 5800 Ft volt

Vivu
2012. január 22. 20:12  

Hát nálam sem jobb a helyzet mostanában...hasra hízás szintén:S pedig én is máshova szeretném (mondjuk comb, mell), de hát ez sajnos nem kívánságműsor. Legjobban szerintem az ugrókötelezés viszi le, de azt sajnos én a télen hanyagolom, mert lakáson belül nincs hozzá hely, kint meg hideg van és ha beöltözök akkor meg nem tudok kényelmesen mozogni. Szóval maradnak a felülések, de az sajnos nálam kevésbé hatásos:( Sőt olyat is olvastam már h aki zsír fölé kezd hasazni annak csak még látványosabb lesz a pocakja:S Jöhetne már a tavasz...

Noémi
2012. január 22. 21:48  

Felüléssel hasat eltüntetni sajnos nem lehet. És nekem hány év kellett ehhez, hogy rájöjjek.:D
Én egy kapucnis pulóverben és egy melegebb mellényben szoktam ugrálni. Hamar melegem lesz az ugrálástól, utána meg úgyis sietek vissza a melegre. :)

Vandy
2012. január 23. 15:49  

Csatlakozok a hasra hízós táborba! Zsír alá ügyesen építek izmot, és minél többet tornáztam, annál többet ettem. A kaja számít sokat az most már biztos...
Réka felsőtest B verziója nagyon gyilkos én ma arra is tornáztam. Mekkora súlyzóval végzed a gyakorlatokat?

Noémi
2012. január 23. 21:12  

Mivel eddig nem nagyon edzettem felsőtestre, csak 1 kg-os súlyt használok. Ellenben a gumikötelem kék, ami nagyon erős és önmagában is épp elég nehéz vele edzeni.

Vivu
2012. január 24. 9:37  

Hú tegnap nálam is Réka felsőtest B verzió volt :) Leszakad a vállam ma úgy érzem:D Én zöld kötéllel, és egy kg-os tépőzáras csuklósúllyal csináltam.

Noémi
2012. január 25. 21:48  

Ugye milyen nehéz?:) Én is meglepődtem, mikor először csináltam.Az A verziót próbáltad már?

Vivu
2012. január 26. 18:38  

Én igen, de az nem olyan vészes szerintem, mint a B.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012