Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 14., szombat

Húsz!

Először is tartozom az ugrókötél kihívás eredményhirdetésével: Andi nyerte, a második én lettem. :)
Unalmasnak nem nevezném ezt az egy hetet ami mögöttem van. Minden napra jutott valami program. Próbáltam bezsúfolni az edzéseket, aztán végül átlagban 35-40 perces edzéseim voltak.

A szerdai edzésem volt igazán meghatározó, ugyanis azóta mozogni se tudok, olyan izomlázam van. Hastól kezdődik és bokáig tart. Csak 15 percem volt, mert rohannom kellett, így Zuzana 15 perces has-comb edzését választottam. Két gyakorlat,mindkettőből 15 ismétlés és 15 perc alatt kell a lehető legtöbb kört teljesíteni. Az eddigi próbálkozásaim végeredménye 15, majd 19 kört volt. Nos, szerdán 20 lett. Próbáltam kihozni magamból a maximumot: utána remegett a lábam, égett a fejem. Érezni lehetett, hogy ezt most hatásosra sikerült. Aztán másnap már nehézséget okozott felkelni és ez azóta is tart. Aki szereti a rövid, de kemény edzéseket, ezt ki ne hagyja!


Ma délutánra is hasonlót tervezek, izomláz ellen mozogni kellene. Bodyrock tv-n 30 napos átalakító edzésprogram megy már 2 hete. Az eddigiek nem tetszettek, mára viszont a legfrissebbet választottam.
A feladat :
  • 100 ugrálás ugrókötéllel vagy anélkül térdemeléssel
  • 50 lábanként  kitörés fej felett tartott súllyal
  • újra 100 ugrálás térdemeléssel
  • 100 guggolás súllyal
  • újra 100 ugrálás térdemeléssel
  • 25 felülés
  • 25-25 oldalra felülés
  • 25 "biciklizés" 

Tele van fenékre kitalált gyakorlatokkal, én pedig pont ilyet szeretnék mára. Majd beszámolok az eredményekről. :)

12 Comments:

Angi
2012. január 14. 8:31  

20 kör az nagyon jó! Mi usziba megyünk ma, de csak 11-re ér haza barátom, addig nyomok egy Bikini Beach Workout - ot :)

Ez a videójuk kivételesen nekem is jobban tetszett, kíváncsian várom, hogy milyen érzés volt végigcsinálni, írd majd meg:) Viszont ha az izomláz nagyon durva, akkor inkább valami kardiót kéne végezned. Én még úgy 18 évesen nem ismertem fel, hogy nem is izomlázam van, mindenki mondta, hogy rá kell edzenem... végül olyannyira zokonvette a combizmom, hogy egy éven át regenerálódott és mivel gyenge volt, 25 évesen hirtelen ismét meghúzódott, de már sokkal súlyosabban, ismét 1 évig tartott... vigyázni kell ezzel a ráedzek dologgal, szerintem ez is egy tévhit...

Süviandi
2012. január 14. 9:29  

Ebből a 15 perces edzésből csináltunk egyszer versenyt is vagy rosszul emlékszem, majd visszakeresem. A 20 kör tényleg nem semmi!
Javaslom a következő ugrókötél versenynél minden részletet írjunk ki, értem ezalatt a technikát. Hízelgő az első helyezés, de így nem igazán hiteles.
Remélem a következőhöz többen csatlakoznak majd!

Noémi
2012. január 18. 21:31  

Kösz a dicséretet csajok, jót tesz.:)
Megpróbáltam rádolgozni az izomlázra, de ilyennél, ami nekem volt, nem érdemes. Nem tudtam olyan intenzitással edzeni, mint általában. Tényleg tévhit lenne?
Andi, volt egyszer egy 15körös versenyünk: mindketten ugyanannyi kört csináltunk. :)
Az alsó videóról pedig: nem a legnehezebb fajta, de nem is könnyű. Nekem 15 perc elég volt hozzá. A legkeményebb része a has volt, az okozott némi fájdalmat. Kiegészítő edzésnek jó:utána még le tudtam nyomni 60 perc Rékát!
A felső videónak viszont nyomába sem ér...

Angi
2012. január 19. 14:40  

60 perc Réka magában is egy edzés, úgyhogy talán mégis ott volt az a sok energia benned :)

Lisa Marie távolról sem közelíti meg Zuzanát. Szerintem az utóbbi hetekben teljesen ízléstelenné vált a weboldaluk... vagy csak én látom így?

Noémi
2012. január 19. 19:20  

Vasárnap már nem volt izomlázam, azért tudtam 75 percet edzeni.:D
Nekem sem tetszik most a Bodyrock Tv. Sokan kritizáltál őket a túlzottan szexuális beállításaik miatt és Lisa-Marie pont erre próbál rátenni még egy lapáttal. 10 videójából 9 számomra követhetetlen, ezért nem kezdtem el a 30 napos programot sem. Próbálják felélénkíteni azt az oldalt, de szerintem sok embert elveszítenek azzal, hogy Zuzana befejezte a szerkesztését. Ez a lány a nyomába sem ér.

Angi
2012. január 19. 19:46  

Aztán Zuzana múltját ismered, ugye.... ? Érdekes, mert mikor számomra kiderült, miket művelt videókon, én nem akartam elhinni, ő nekem olyan tökéletes személyiség. Bár gyanús volt az oldal. Szerintem Lisa Marie ezért hiszi, hogy így kell viselkednie...

Noémi
2012. január 19. 22:01  

Igen, ismerem. Emlékszem engem anno eléggé letaglózott a dolog és Vivi is alig hitte el. De aztán úgy voltam vele, hogy kit érdekel mit csinált régen :amit most csinál az páratlan. Zuzana inspiráló személyiség, annak ellenére, hogy miből élt fiatalabb korában. Nekünk gyanús Freddy is, ő valami producer lehet ebben a "szakmában"...:D Elvégre ő fotózza ezeket a hátulról beállított, nyitott lábas képeket.
Lisa Marie egyébként jól néz ki, olyan hasa van, amilyen nekem soha nem lesz és nagyon lelkes, de mégsem tud Zuzi nyomába érni.....

Vivu
2012. január 29. 11:14  

Na végre kipróbáltam ezt a 15perces videót. Hogy tudtál te ebből 20 kört teljesíteni?!:D Nem vagy semmi:) Nekem 11 kör jött össze mire csipogott az időzítő, pedig nem lazsáltam. Igaz hogy én lebegőülésből 15öt, viszont az ugrálásból 16ot csináltam minden körnél, mert hogy ugye úgy páros, hogy mindkét oldalra ugyanannyi legyen. De csak 11 kör lett, bár még bírtam volna, ha nem telik le az idő, úgyhogy csináltam hozzá még 20 perc Réka popsit:)
Egyébként tetszett ez a videó, kíváncsi vagyok lesz-e izomlázam, de mindenképp fogok vele még próbálkozni, mert látom van még hova fejlődnöm bőven:)

Noémi
2012. január 29. 12:59  

Na, örülök, hogy kipróbáltad.:) A "fenékemelő" hatását érezted? Izomláz szerintem combban várható. Én három napig éreztem a hatását.:)
11 kör kezdésnek jó, csináld meg többször és meglátod javulni fog az eredmény:)
A 20 körért keményen megdolgoztam: csak 15 percem volt aznap és szerettem volna minél eredményesebb edzést. Igaz, utána a vonatra is alig tudtam felszállni.:D

Vivu
2012. január 29. 19:51  

Na majd legközelebb felturbózom magam mert ez a 11kör elég gyatra:D Pedig nem is álltam meg egy percre se, de ezek szerint gyorsabban kell végrehajtani a gyakorlatokat:)

Süviandi
2012. január 31. 21:39  

Újra végignyomtam a 15 percet! Jelentem némi fejlődés tapasztalható, 17 és fél kör lett a végeredmény. A holnapi napot szerintem nem fogom kívánni senkinek :)! A közeljövőben nekiugrok még egyszer, hátha lesz megint valamennyi fejlődés.

Noémi
2012. február 1. 21:59  

Legközelebb még jobb lesz.:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012