Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 18., szerda

Felemás hangulat

Előkerültem ismét. Az, hogy a héten még semmit nem edzettem és emiatt bejegyzés nem született, nem teljesen az én hibám. Vannak napok, mikor a munkám miatt semmire sincs időm és energiám, ezt azonban már sokszor elmondtam és nem akarok ebbe különösképpen belebonyolódni.
Holnap tornázhatok végre: még nem döntöttem el, hogy pontosan ez miből fog felépülni. A hangulatomra hagyatkozom. Kicsit peches napokat éltem meg és emiatt a hangulatom sincs most az egekben.

Ezt a képet nem emlékszem hol találtam, de nagyon tetszik. Szeretem az ilyeneket, mert lelkesítenek és erőt adnak.
Nagyon szeretnék kicsit többet foglalkozni ezzel a bloggal a jövőben: több bejegyzés, több tanács és gyakorlatok kellenének. Pisti rajzokat tanácsolt a gyakorlatokhoz, mert magamat mutogatni nem szeretném, rajzolni pedig tudok. Lépésről lépésre lerajzolva érthetően el lehetne magyarázni a mozdulatokat.
A nagy hírem pedig: a szokásos fehérjeporunk mellé rendeltünk egy Gymboss Timert. Péntek körül érkezik, 5800 Ft volt. Alig várom, hogy kipróbáljam!

16 Comments:

Angi
2012. január 18. 22:47  

Szia! Valóban rég írtál, de nekem sem bloggerkednem kéne elsősorban :( szerintem hamarosan én sem fogok tudni sokat írni... addig még kihasználom az időmet.

Találtunk egy jó időzítőt neten, én egyelőre azt használom, Tabata online timer a neve. Persze ezzel nem lehet kimenni a szobából és net kell, az én fogam is fáj már a Gymboss timer-re.

A mutogatástól én is félek, épp most vágtam össze a legújabb videómat, és mivel comb és popsi... a magamutogatás totál elkerülhetetlen. A fejemet kéne csak levágni! Nekem tetszik, de gondolkozom, hogy hozzáférést kéne adnom annak, akinek engedem nézni. De akkor nem jelentkezik senki sem...

Megcsináltad a múltkori edzést? Milyen?
Szerintem a mozgás majd helyrehozza a kedved :)

Noémi
2012. január 19. 19:14  

Én is tudok arról az időzítőről, csak az én esetemben nem megoldott, hogy a számítógép nettel abban a helyiségben legyen, ahol van elég helyem edzeni. Telefonon stopperelni nem túl vidám dolog, a Gymboss timer praktikusabb lesz számomra. Ha szeretnél ilyet, küldök linket az oldalról, ahonnan rendeltük. Ha postaköltséget is számolsz egy kicsit drága, de biztos megéri a befektetést. :)
Pénteken érkezik. A színe meglepetés lesz, mert választani nem lehetett. Én szürkére tippelek, de a legjobban egy feketének örülnék. De úgyis felteszem a blogra, ha megjött :)
Arról a videóról írtam a bejegyzésnél: annyira nem ájultam el tőle. Zuzana jobb volt.

Angi
2012. január 19. 19:43  

Én is láttam neten ott, ahol homokzsákot is. tacticalshop.hu

nem merek tőlük rendelni, mert nem válaszoltak a kérdésemre... de ha innen rendeltél és megérkezik, akkor én is belevágok. Időzítővel annyira sokkal jobb!

Noémi
2012. január 19. 20:35  

Nem, mi a Shop buildertől rendeltük. 2 hete még nem volt, kérdeztem mikor lesz. Válaszoltak, hogy kb. 2 hét múlva. Rá egy hétre már rendelhető volt. Nekünk velük eddig nem volt problémánk.

http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=7349

Angi
2012. január 19. 21:45  

Köszi! Szoktunk rendelni C-vitamint, úgyhogy 1 postaköltséggel ezt is meg tudjuk oldani.

Noémi
2012. január 19. 22:03  

Mi tőlük rendeljük a fehérjeporunkat is :) Tavaly áprilisban vettünk 4kilót, most fogyott el. De ennek 90 %-át én tüntettem el :D

Angi
2012. január 20. 15:10  

Milyen fajtát isztok? Én a Scitec 60 csomagos dobozát, amiben van vagy 12 íz, nem nem unom meg... régen bírtam, de ma már nem bírok 2 egymás utáni napon ugyanolyat inni!

Noémi
2012. január 20. 23:10  

http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=2939

Mi ilyet rendeltünk. Egész jó ára van, a csokis szerintünk finom és jó sokáig kitart. Persze vízzel ennek is borzasztó az íze, én csak zsírszegény tejjel vagyok hajlandó meginni. :)
Tavaly észleltem a hatását, nyáron valahogy könnyebben mentek az edzések.
Az a jó a fehérjeturmixban, hogy edzés után feltölt. :) Visszanyerem tőle az erőmet.

Jágó
2012. január 28. 22:23  

Ajánlom a kreatint fehérje mellé. Azon alapszik, hogy a sejtekben vizet köt meg, így kitágulnak, a tápanyag (izmok számára értékes szénhidrátok és fehérje) könnyebben épül be a szervezetbe. Olcsóbb, mint a fehérje, tehát anyagilag sem túlságosan megterhelő, főleg, hogy testsúly szerint kell szedni kúra szerűen. Különlegessége, hogy szinte az első két hétben nem érez semmit az ember, majd amikor feltöltődtek az izmok kreával, hirtelen beüt, ami nagy teljesítmény növekedéssel és izomtömeg növekedéssel jár. :) 90-es években bizonytalan anyagnak számított, mert nem vizsgálták, ma már kijelenthetjük, hogy teljesen veszélytelen anyag, HELYES alkalmazásával olyan fejlődés érhető el, ami a kúra befejezése után 80-90%ban meg is marad. Nekem bevállt, am itt egy cikk róla http://shop.builder.hu/cikkek.htm4?id=825.

Vivu
2012. január 29. 11:05  

Én kreatint próbáltam már, de nem jött be sajnos. Amíg szedtem tök jó volt, de mikor elfogyott akkor kb azonnali visszaesés:S

Noémi
2012. január 29. 12:48  

A kreatin tehát felfúj?:) Mert a leírásból számomra az derül ki, hogy nagyobbnak tűnök majd tőle. (olyan kellene amitől magasabb is leszek:D)
Komolyra fordítva a szót: egyelőre nem szándékozom a fehérjeporon kívül más táplálékkiegészítőt szedni. De ha nagyon neki leszek keseredve, kipróbálom. A "kúraszerűen" mennyi idő jelent?

Vivi: ez volt az a "súlyemelős" cucc, amit anno szedtél? És mi változott amikor szedted?

Vivu
2012. január 29. 19:48  

Igen, ez volt az. Pont azért kaptam, mert akié volt nem akarta enni, mert hogy hízott tőle. Én ennek reményében edzés mellett elkezdtem szedni, de kb 3-4 kg-al lettem akkor több, míg el nem fogyott utána néhány napon belül visszaállt a korábbi testsúly.

Noémi
2012. január 29. 21:53  

Na hát én hízni igazából nem szeretnék. 3-4 kg sok, nekem annyi nem kellene. :D

Angi
2012. január 29. 22:15  

Csajok nehogy már szedjenek kreatint... nem vagyunk mi testépítők. Még én sem szedek semmit, mint kis fehérjét, pedig komolyan kondizok.

Jágó
2012. január 31. 23:39  

A kreatin fel nem fúj... Az hogy vizet köt meg, nem azt jelenti, mint kokszoknál, hogy liter vizeket köt meg. :D Csak van egy olyan tulajdonsága, hogy könnyebben beépül a szervezetbe a tápanyag, így a zsír is könnyebben lerakódik. Tehát nagyon kell figyelni, hogy mit eszik az ember... Angelocska, kreatint szinte minden nő élsportoló szed, ugyanolyan tápkieg mint a fehérje.

Angi
2012. február 1. 8:41  

Hol látsz itt élsportolókat?

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012