Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 7., szombat

Ugrókötél kihívás

Indul az ugrókötelezős hétvége, lehet próbálkozni. A kezdők figyelmét felhívnám, hogy itt most sok az újrakezdő, akik még nincsenek topformában, szóval bátran írjátok be az eredményeket.

A feladat: 2 perc alatt a lehető legtöbbet kell leugrálni.

Lehet többször próbálkozni, aztán a legjobb eredményt ide kérem. Sok sikert annak, aki velem tart!:)

4 Comments:

Angi
2012. január 7. 18:22  

No, hogy sikerült? Beneveztem volna, ha nincs ez a köhögés. De majdnem vettem ugrókötelet, csak barátom nem akart furikázni a városba :)

Süviandi
2012. január 7. 20:30  

Jelentem ma teljesítettem a kihívást. Öt kört csináltam beleillesztve a mai edzésbe (erről majd lesz bejegyzés).
1. kör: 197
2. kör: 245
3. kör: 257
4: kör: 215
5: kör: 260
Azt hittem hogy az utolsó lesz a legrosszabb, úgy volt hogy bele sem kezdek, de összeszorítottam a fogam. Ja igen a technikáról annyit, hogy váltott lábbal ugráltam (Zuzana féle).
Már nagyon hiányoztak az ilyen "közös programok"! Hajrá, hajrá!
Angelocska ne szomorkodj, lesz még alkalom bőven.

Noémi
2012. január 7. 20:41  

Az én eredményem 250 páros lábbal. Három kört csináltam. Az első 153, a második lett a 250, a harmadik pedig 221, de annál már szentségeltem, mert folyton összetekeredett a kötelem. Szóval negyedikkel már nem próbálkoztam. A hasam viszont feszül, jót tett neki ez a mai ugrabugra. :)

Süviandi
2012. január 7. 20:49  

Én a köredzés miatt inkább a fenekem érzem. Egy párszor én is odacsaptam magamnak a kötéllel, de teljesítettem. 250 páros lábbal, szupi!

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012