Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 25., szerda

Három bodyrock edzés

A héten eddig kizárólag súlyokkal edzettem és minden esetben a fenekem volt a célpont. A napokban kimaradt pár vacsora, így a hasam végre (miután bejelentettem, hogy az egy hónap sikertelen volt) hasonlít arra, amit szeretnék. Persze ez most a kihagyott étkezések miatt van, ezért hátradőlnöm nem szabad. Azt hozzátenném, hogy nem szándékosan nem ettem, így alakult. Nem vagyok a fogyókúra híve, bár az alkatomból adódóan a súlyomat könnyen tudom befolyásolni. Nagyon hamar lemenne pár kiló, de ez nekem nem célom. Hisz azért edzek, hogy izmok által legyek formásabb. :)
Tervezek három Bodyrock edzést még a hétre. Az első az lesz, amit vasárnap magam találtam ki: 12 perces has, majd ezt követően Réka A verziós felsőtest. Mindezt csütörtökre tervezem.
Pénteken 30 perc fenékformálás lesz Rékával, utána pedig egy szimpatikus Zuzana edzés, szintén popsira:


Két részből áll: guggolásból és ugrókötelezésből. Én valószínűleg kötél nélkül ugrálok majd egy helyben, de az is elég fárasztó szokott lenni. Az órámat a következőképpen állítom be hozzá:
  • 10 mp pihenő
  • 30 mp helyben futás magas térdemeléssel
  • 10 mp pihenő
  • 30 mp guggolás súllyal
Tehát 80 mp edzés, 9 kör, így jön össze a 12 perc. Ha kedvet kaptatok hozzá, részletesebb leírást itt találtok.
A harmadik célom pedig Zuzana új videója. Angéla versenyt hirdetett, amiből én sem maradhatok ki. Vasárnapig lehet leadni az időket, addig mindenképpen megcsinálom. Kíváncsi leszek, mire megyek vele. Olyan jó, mikor többen vagyunk, csapatban edzeni plusz motiváció.:)

8 Comments:

Vivu
2012. január 26. 17:06  

Hogy csinálod azt a versenyt? Én is gondoltam rá, de nem tudok egy lábbal guggolni. Rendes guggolással helyettesíted vagy te már megtanultad azt?

Noémi
2012. január 26. 19:05  

Bulgarian squattal fogom helyettesíteni, mert mást is ezt tette:)

Angi
2012. január 26. 22:08  

:) még van 3 nap, hajrá :)

Jágó
2012. január 28. 22:10  

Ne adjátok fel az egy lábas guggolást! :) Kivéve persze, ha nem 100%-os a térdetek. Guggolással lehet rá erősíteni, ha meg megvan az izom csak koordináció kérdése. Én is seggreültem párszor mire rájöttem hogyan kell.

Jágó
2012. január 28. 22:12  

Ja és Zuzana videója is meg van vágva annál a résznél és nála is előfordul a kibillenés, ahogy nézem, innen látszik, hogy nem egyszerű dolog, de ha egyet sikerül csinálni, akkor abból előbb utóbb lehet 8 is. :P

Vivu
2012. január 29. 11:02  

Köszi a biztatást:) Azt vettük észre Noémivel az egylábas guggolással kapcsolatban, hogy ha a másik láb nem előre van nyújtva, hanem hátra, akkor simán meg lehet csinálni, szinte a földig le lehet guggolni, de ha előre akkor én kb 10cmt ha le tudok menni, és még úgyis majdnem elbillenek...Pedig csináltuk a fegyencedzésből a kétlábas teljes guggolást egész nyáron kb, de valahogy mégsem sikerült erre a szintre eljutni:S

Noémi
2012. január 29. 12:54  

Nem adtam fel az egylábas guggolást! :)
Csak mióta "újrakezdtem" még nem sikerült annyira rágyúrnom a lábamra, hogy elég erős legyen a próbálkozásokhoz. Egyelőre még nincs meg az izom hozzá, most épp azon dolgozom. Pillanatnyilag pl. olyan izomlázam van a combomban, hogy leguggolni csak nagy fájdalom árán sikerül.:D
Egyszer menni fog, biztos vagyok benne, a térdemmel nekem nincs bajom. Valami titka kell, hogy legyen. Na ha egyszer rájövök, felveszem videóra az biztos:D

Angi
2012. január 29. 14:56  

Valószínűleg izomfüggő is. Most én is letöltöttem a fegyencedzést. De előbb a 100 fekvő programot csinálom. Éjfélig ne felejtsétek el beírni az eredményeiteket :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012