Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 2., hétfő

Üdv 2012!

Először is boldog új évet kívánok mindenkinek! Itt az új év és ideje belekezdeni az idei célok kitűzésébe. A fogadalmakat nem szeretem, de tervem van bőven.
Első lépésként visszaállok a cukormentes életmódra. Még 3 hetem van arra, hogy lapos hasam legyen (1 hónapot adtam magamnak). Az ünnepek alatt ettem sok finomságot, de ennek most vége:  jöhet a sok gyümölcs, zöldség, na meg a fehérjepor. Muszáj, mert helyes táplálkozás nélkül nincs eredmény.
A folyamatos edzés továbbra is része lesz az életemnek. Enélkül nem tudnék meglenni. A tornának köszönhetően kitartóbb, határozottabb és kiegyensúlyozottabb lettem. Múlt évben sokat tanultam, részben a saját hibáimból, részben pedig azokból a tanácsokból, amiket itt a blogon kaptam. Saját kárán tanul az ember és ez rám különösen igaz: nem vagyok edző, mégis megtanultam, mit kell tennem ahhoz, hogy elérjem a legjobb formámat. Kellett hozzá 1-2 év és némi elszántság.
Ami a többi részét illeti: ha pozitívan állok hozzá, jól alakulnak a dolgaim, legyen szó munkáról vagy magánéletről.
A hátam még fájdogál, furcsa mód  akkor, ha elfekszem. Azonban hátfájás ide vagy oda, szombaton csináltam egy 40 perces popsit az új Réka DVD-ről. A hátat megterhelő gyakorlatot mással helyettesítettem.

 Ez a gyakorlat megy hátfájással is

Pisti mutatott egy videót, hátfájás elleni gyakorlatokat tartalmaz. Naponta többször megcsinálom és rengeteget javult.
Tegnap felavattam az új ugrókötelet: olyan gyors, mint a villám. Csak úgy suhan.Van egy kis súlya és emiatt szinte hajtani sem kell. Két perc alatt 260-at minden nehézség nélkül leugrálok vele. Aztán ma már akadt vele gondom: elvileg 6 ugrás után elindul a stopper és elkezdi számolni az ugrásokat is. Hát ez most nem működik, úgyhogy ugráltam addig amíg el nem fáradtam. Nem tudom mi lehet a baja, de ha nem működik a stopper, attól még nem dől össze a világ. Van egy szupergyors ugrókötelem!
Másik hírem: itt Sárváron van egy ötcsillagos szálloda a csónakázó tó mellett. Járnak ide mindenféle celebek, Rubint Réka is gyakran tartózkodik itt. Pistivel van egy kedvenc helyünk, oda járunk ki ugrókötelezni. Tegnap ugye kint voltunk, Réka meg elfutott mellettünk párszor. Persze jól megnéztem magamnak: egyáltalán nem olyan vékony, mint ahogy állítják és nagyon lendületesen fut. Nem totyog, hanem szökken, látszik, hogy jó formában van. Nagyon be volt bugyolálva, szerintem rajtunk kívül senki nem ismerte meg. Hazaérve azért jót mosolyogtam: két hülye fanatikus, csöpögő esőben kint pattog a tó körül.:)
És végül a mai edzésem: 80 perc, comb, popsi, felsőtest. Mindegyik az új Réka DVD-ről. A combomra lassan kezdhetem a guggolásokat súllyal, ez a 20 perces Réka annyira nem jön be. Felsőtestből a B verzió volt a kiválasztott: számomra nagyon nehéz volt. Vállra és hátra gyúr egész végig, még most is érzem! Kell hozzá gumiszalag és súlyzó.
Most pedig lefekvés lesz, mert holnap indul újra a mókuskerék és kipihentem kellene beszállni.

7 Comments:

Süviandi
2012. január 2. 22:10  

örülök, hogy Te is újra beveted magad, a hátfájás miatt azért tényleg csak óvatosan
Egy jó kis ugrókötél versenyre megint beneveznék :)

Angi
2012. január 3. 9:11  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Angi
2012. január 3. 11:35  

Ezt a 2011-et még nem lehet letölteni? (korábban hibásan 2012-őt írtam)

Noémi
2012. január 3. 21:15  

http://forum.swz.hu/index.php?showtopic=288224

Erről az oldalról le tudod tölteni, de regisztrálni szükséges hozzá. DVD minőség, de AVI formátum, így menüje nincs.

Andi, hétvégén ugrókötél kihívás!:)

Vivu
2012. január 10. 9:12  

Nagyon örülök, hogy újra írsz:)

Vivu
2012. január 11. 21:35  

Amúgy a felsőtest B verziója ami vállra megy, szerintem nagyon durva. Legalábbis nekem súllyal és zöld kötéllel nagyon szenvedősen ment, kb. 10 percet tudtam belőle megcsinálni, aztán nem kínoztam magam vele tovább:D Mondom inkább nem leszek Schwarzenegger...:D

Noémi
2012. január 12. 21:42  

Hát a Schwarzeneggertől azért messze vagy szerencsére. :D
A B verzió tényleg nagyon nehéz.Nekem kék a kötelem, így a súlyzós gyakorlatoknál súlyzót nem is használtam. De így is nagyon fájt már a végén...

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012