Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. január 6., péntek

El kell mondanom mégegyszer...

Már egy ideje érlelődött bennem, hogy újra előhozzam azt, amiről pár hónapja én is elmondtam a véleményemet: a narancsbőrről. Angelocska blogján érdekes bejegyzést olvastam, így úgy döntöttem nem hallgatok tovább.
Sokan találtak rá keresőportálokon keresztül erre a bejegyzésemre, ám annál kevesebben reagáltak rá. Lehet, hogy megijedtek az ismétlésszámoktól vagy egyszerűen csak eldöntötték magukban, hogy ez a lány hülye. Továbbra is kiállok amellett, hogy a narancsbőrt el lehet tüntetni és az álláspontommal nem vagyok egyedül. Sokan nem hiszik ezt el nekem, állításuk szerint, nekem azért nincs, mert vékony vagyok. Ezt szeretném újra megcáfolni. Túl vagyok egy edzésmentes időszakon, van rajtam egy kis babaháj is az ünnepek után és látom a csípőmön a gödröcskéket. Nem olyan feltűnő, mert nyáron dolgoztam ellene eleget, de ott van.
Szeretném tehát kihangsúlyozni, hogy három alapvető lépés kell az eltüntetéséhez:

  • Zsírégetés: lehet bodyrock, futás vagy bármi olyan, ami leépíti a zsírpárnákat, tehát FOGYASZT!
  • Súlyzós edzés: koncentrált gyakorlatokkal kell a problémás testrészeket edzeni. Erről már írtam: az ott megadott ismétlésszámokat irányadónak adtam meg. Előfordulhat, hogy nem megy elsőre. Akkor meg kell próbálni kevesebbel, aztán fokozatosan emelni a lécen.
  • Diéta: Csokit, cukrot el kell hagyni. Kevés szénhidrát, sok fehérje. AMIT ESZÜNK, AZZÁ LESZÜNK. Ezt kell szem előtt tartani.
Ami pedig nagyon fontos: RENDSZERESSÉG. A szép sima bőrért meg kell dolgozni, mert a gödröcskéknek nem kell sok idő, hogy megjelenjenek. Lassan két hete edzek újra és már javul a helyzet. Ha tartom a jelenlegi programomat, hamarosan eltűnik. Összefoglalva tehát: lehet hitetlenkedni, meg lehet vásárolni a drága krémeket, de narancsbőr ellen csakis a mozgás a megoldás.
Ha már szóba került a zsírégetés és formálás: mára egy régebbi Zuzana videót választottam ki magamnak a 20 perces Réka popsi-B verzió mellé. Vágytam egy kis változatosságra. A szél meghiúsította az ugrókötél terveimet és szerettem volna valamilyen teljes testet átmozgató tornát csapni. Ebben az edzésben 11 gyakorlat szerepel, mindegyikből ötvenet kell megcsinálni, így összesen 550 ismétléses.


Nincs meghatározott idő, addig kell csinálni, míg el nem érjük az 550-et vagy ki nem fulladunk teljesen. Sikerült: 28 perc 29 másodperc alatt végeztem és nagyon elfáradtam. Nekem a fekvőtámasz nehézséget okozott (néhol a női változattal kellett helyettesítenem) és a hasgyakorlat sem egyszerű. De hogy a végére örömködjek kicsit: Zuzana ideje 32 perc 46 másodperc. :) Próbáljátok ki, érdemes. Ha a videó nem lenne elég egyértelmű, részletes leírást itt találtok.

1 Comment:

Angi
2012. január 6. 22:55  

Az ember tragédiája az, hogy mindenki előbb mindent szó szoros értelmében a saját bőrén akar megtapasztalni, mielőtt tanulna a hibáiból. Remélem, hogy minél többen csatlakoznak majd hozzánk!

Az eredményed nagyon jó, gratulálok, én lassabb voltam a múltkor, viszont a fekvőknél végig nem tettem le a térdem, szerintem ez (is) vitte az időmet :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012