Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. június 12., kedd

Visszaszámlálás

Még három nap és indulok Franciaországba. Próbálok a lehetőségekhez mérten edzeni még a héten, aztán szombattól egy teljes hét pihenő következik. Kint még csak gondolni sem lesz lehetőségem az edzésre, pont ezért sportcipőt nem is pakolok. Egy hét TELJES pihenő: pihennek az izmaim és a diétámat is hanyagolom kicsit. Itthon marad a fehérjeporom és talán attól eltekintve, hogy este nem eszek majd desszertet mindent meg fogok enni amit megkívánok. Talán nem is baj a fehérjeszünet sem, utoljára decemberben hagytam abba szintén az utazásból kifolyólag.

Annecy - Franciaország
Ha hazajöttem reményeim szerint kicsit könnyebb időszakom lesz, egészen őszig.  Elsőként be kell fejezni a céges edzőtermet: bordásfal rendelés, elliptikus tréner összeszerelés, takarítás vár majd rám mielőtt belevetem magam a használatába. :) Érdekes amúgy, hogy az elliptikus tréner engem valahogy nem vonz, sokkal inkább a súlyok és a terheléses gép, amit már alkalmam volt kipróbálni és borzasztóan tetszett. Visszaállok a heti négy Rubint Réka féle popsiformálásra is, mert nálam ez az egyetlen, ami kerek feneket eredményez. Kizárólag guggolással, kitöréssel nem lehet feneket formálni. Ez persze  saját véleményem, nálam ez vált be.
Aztán az is remélem, hogy lesz majd alkalmam gyakrabban blogot írni, mert nálam rosszabb blogger nincs a világon. :)
A képen az a tó látható, ahol körülbelül két napot fogunk eltölteni. Annecy gyönyörű város, bár a munka miatt kicsit keveset látunk majd belőle. Uh, kocsival szép kis utunk lesz. :)

1 Comment:

Angelocska
2012. június 12. 22:14  

Szerintem sem elég a guggolás és kitörés, noha guggolás nélkül szerintem nincs igazi lábedzés. Már nem is kitörésezek, fáj tőle a térdem, de volt egy bejegyzésem: egy csavarral a lábamban a formás csípőért (vagy fenékért?), vagy valami ilyesmi. Ott leírtam pár jó gyakorlatot :) a magas padról hátrafelé lelépés keretben és a padon térdeplős kábeles hátrahúzós is jó, ha esetleg lesz ilyesmitek a teremben, próbáld ki.

Jó utat, ne aggódj a pihi miatt, nekem is jót tett az 5 nap szünet, fehérjeszünet és feltöltődés a kajákkal. Amiatt meg végképp ne aggódj, meg kell kóstolni a helyi finomságokat. Nem azért éljünk, hogy kihagyjuk azt, ami jó és talán sosem lesz már lehetőségünk kipróbálni.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012