Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. július 9., hétfő

Durr a közepébe :)

Már két hete hazaértem Franciaországból és azóta teljes rohanás az életem.:) Próbálom utolérni magam és ez egy kicsit lassan megy. Az utunk meglehetősen hosszú és kalandos volt. Rengeteget utaztunk és sok szép helyen jártunk. Íme, néhány kép ízelítőül:

Fréjus-Francia riviéra :)







Augies-Mortes-egy megjegyezhetetlen nevű város

Nimes-Ezt találtuk város közepén

Annecy-nem lehet betelni vele
Háttérben a Mont-blanc
Szombat reggel indultunk, két napunk az utazással és némi kirándulással telt, aztán hétfőtől csütörtökig dolgoztunk. A városok, ahol jártunk: Fréjus , Augies-Mortes, Nimes, Anneyron, Annecy. Életemben először láttam a tengert, csodálatos volt. Ami a kajákat illeti: azt rendeltük ami épp az étlapon volt. A franciák viszonylag egészségesen étkeznek, csak az a sok tengeri herkentyűt nem tudtam megszokni. Se polipot, se tintahalat nem voltam hajlandó enni, ugyanígy elmaradt a csiga és a békacomb megkóstolása is. Meghagyom az ínyenceknek azt hiszem. Szinte egész héten halakat ettünk, azok egész finomak voltak és nem tudtunk vele melléfogni. Van ugyanis egy olyan furcsaságuk, hogy véresen eszik a húsokat. Alig van átsütve, folyik belőle minden ahogy kihozzák. A félig nyers bárányhús után maradtam a halaknál. Az egyik legfinomabb a lazacfilé volt, spenótlevéllel, de azt már hazafele ettük, Olaszországban:


Köretet nemigen adnak,csak zöldséget, meg esetleg főtt krumplit. Ezután mindenki azt gondolná, hogy milyen egészségesen kajálnak. A gond ott van, hogy reggelivel megeszik a kicsit sem diétás croissant hegyeket, amit vajjal és lekvárral kennek meg. Sonkát nemigen reggeliztünk, az édes helyett mi egész sajtkollekciót helyeztünk el reggelenként a tányérunkon. Nem rossz a konyhájuk, csak nekünk egy kicsit furcsa. Nem fűszereznek olyan erősen, mint mi. Az út hazafele reménytelenül hosszúnak tűnt, fél kómában töltöttem a hátsó ülésen.
Rögtön a hazaérkezésem utáni nap belecsaptam az edzés közepébe, azóta egészen mostanáig nem tartottam pihenőnapot. Kicsit kigömbölyödtem az út alatt, hisz nem mozogtam semmit. Ez hála az odafigyelésnek már kezd eltűnni. Teljesen belebonyolódtam az étkezésekbe, most már végképp nem tudom mit hogyan kellene csinálnom. Azzal tisztában vagyok, hogy miket kellene ennem, de borzasztó nehéz betartani. Az édességnek ellen tudok állni, de nem eszem elég fehérjét. A túrót is meg lehet unni, meg a csirkét is. Nem lehet ennyire egyoldalúan kajálni. Teljesen tanácstalan vagyok.
Készült rólam két hete egy fénykép bikiniben a hazaérkezésem után. Azóta teljesen padlón van az önbizalmam, pedig azóta már lényegesen javult a helyzet. Hamarosan megnyílik a céges fitneszterem, annyira kíváncsi vagyok mi ad majd nekem ez a jövőben. Remélem szép feszes izmokat. Pénteken és szombaton pihentem, aztán most megint edzek. Nincs konkrét edzéstervem, jöhet bármi, Réka, ZWOW, bodyrock, ugrókötél. Csak ütős legyen. Ebben a kánikulában nem egyszerű edzeni: minden egyes alkalommal kénytelen vagyok hajat mosni, mert patakokban folyik rólam a víz. De engem a meleg aztán nem fog megakadályozni! :D

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012