Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. július 22., vasárnap

ZWOW: 25 vagy 26?

Rendben mennek a dolgaim mostanság. Kivételesen nem halok bele a rengeteg munkába, ebből kifolyólag rengeteg energiám van edzeni. Szükségem is van rá. Elhatároztam, hogy elbánok a narancsőrömmel a fenekem alatt, így most heti négyszer kemény földön fekvős-lábemelgetős edzéseim vannak. Ezek legalább fél óráig tartanak és 3 vagy 4 kilónyi lábsúllyal a bokámon történnek. Utána általában bodyrockozok, de ha már kihajtottam magamból mindent, akkor jöhet némi Réka féle comb is. Persze csak akkor ha az idegeim bírják. :) Rájöttem, hogy a változáshoz nekem kell az öt órányi edzés hetente, ezt próbálom most tartani: az elmúlt két hétben kipipáltam mindezt. Bodyrock alatt egyébként a saját magam által koreografált edzéseket vagy ZWOW-ot kell érteni, igaz utóbbit csak heti egyszer.
A ZWOW25 teljesen kikészített. Ígértem beszámolót róla, eddig nem került rá sor. Nekem borzasztóan nehéz volt, 24 perc alatt csináltam meg. Siralmas. Majdnem kétszer annyi, mint Zuzanáé. A rengeteg földre lefekvés-felkelés nagyon nehéz, ráadásul konkrét ismétlésszámot kellene végrehajtani, három körben egymás után. Kíváncsi lennék, másnak hogy sikerült, elképzelhető, hogy épp rossz napot fogtam ki.



Tegnap jöhetett a ZWOW26, amit extra nehéznek harangoztak be: nem izzasztott le jobban, mint más intervallum edzések, viszonylag könnyen ment. Így utólag belegondolva, nem pörögtem a maximumon, de azért az az egy helyben lépkedős guggolás vicces volt. :) Nagy hülyeség, hogy nincs pihenőidő a gyakorlatok között, egyik 30 másodperces blokk után jön a másik és képtelenség azonnal berendezkedni a köveztkező gyakorlatra. A pihenőidő véleményem szerint ezért van és enélkül kicsit lehetetlenné válik az egész. Legközelebb 30/10-es intervallumban csinálom.


Összefoglalva: én a kettő közül az elsőre szavaznék, extra zsírégető edzés. Utána fel sem tudtam állni.
Gőzerővel készülök már a céges edzőterem használatra: ma vásároltam egy sportcipőt erre a célra, múlt héten a Decathlonban járva pedig egy edzőpólót is beszereztem. Szerintem bő egy hét és használatba vehetem a gépeket. Annyira várom már!
Most pedig apró lelkiismeretfurdalás gyötör, mert vacsorára befaltam (akárcsak tegnap este) egy nagy tányér paradicsomos-mozzarellás tésztát. Majd ledolgozom! :)

4 Comments:

Vivu
2012. augusztus 8. 20:29  

Szeretnék segítséget kérni a ZWOW 26-hoz. Értem én, hogy 30 mp van egy-egy gyakorlatra, de egyrészt nincs gymboss timerem:) Másrészt sosem voltam híve az ilyen edzsének, jobb szeretem ha meg van adva, hogy miből hányat kell teljesíteni. Tudtok valami támpontot adni, hogy ti mennyit csináltatok egy-egy gyakorlatból, hogy kb mi a norma?:) Előre is köszi!

Noémi
2012. augusztus 8. 21:05  

Utánanézek a feljegyzéseimben miből mennyit szoktam csinálni.

Addig is tekintsd meg ezt az oldalt:

http://www.beach-fitness.com/tabata/

Ez egy online gymboss timer :)

Hamarosan jelentkezem :)

Noémi
2012. augusztus 11. 21:08  

Nos, mivel nem írtam fel a múltkori eredményeimet, ma újra megcsináltam a ZWOW 26-ot a kedvedért :)
Íme az iránymutató ismétlésszámok:

1-2: Oldalra kiugrós-lábemelős gyakorlat-->6/7 oldalanként
3-4: "V" felülés-->20/25 oldalanként
5. Lépegetős kitörés guggolásban-->20-25 ismétlés (egy lépés egy ismétlés)
6. Sétálós fekvőtámasz-->6-7
7. Lebegőülés: 15-16
8. Könyöklős gyakorlat fél percig
9. "Fejenállós" fekvő --->12-15
10. Legutolsó gyakorlat: 15-20

A hülye elnevezésekért bocsánat, de nem akartam angolul írni. Olyan sorrendben írtam le, ahogy a vidóban is látod. Remélem hasznát veszed. :)

Vivu
2012. augusztus 17. 11:28  

Kösziiii:) Ahogy emlékszem, kb ilyesmi ismétlésszámok jöttek ki nekem is, de én nem időre csináltam. Majd legközelebb megpróbálom úgy is. :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012