Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. július 11., szerda

Érzem magamban az erőt...

Az új kiszemeltem :)
Végre van egy rendszere az edzéseimnek: ma megnéztem a határidőnaplómat, amibe mindent feljegyzek. Azt vettem észre, hogy egész változatos edzéseket válogatok össze. Visszaraktam a Rékát is: a fenék eddig is maradt, de a combra szánt blokkokat jó fél évig hanyagoltam. Most úgy érzem, berozsdásodott a térdem, ropog állandóan. Mióta elkezdtem a Rékát, javul. Szükségem van erre is. Meg intervallum edzésekre is. Az ugrókötelezést sem hagynám ki a sorból. Mindezek szépen sorban váltják egymást. Ez így most jó.
Annyira várom már a céges edzőtermet. Nemsokára megnyitjuk. Hétfőn megérkezett az utolsó gép: egy evezőpad. Kipróbáltam és borzasztóan tetszik. Szeretném már használni.:)
Amit még fontosnak tartok elmondani: erősnek érzem magam! Ha a tükörbe nézek, nem vagyok elégedett, de belül most nagy energiák tombolnak. Óriási motiváció. Érzem, hogy van értelme mozogni. Van értelme heti 5 órát edzeni. Egyszer talán majd a tükörrel is megbékélek. Csak egyszer végre venné észre valaki, hogy sportolok. Egyszer végre nem soványoznának le. Csak egyszer. Kevés pozitív visszajelzést kapok, talán itt a gond az önbizalmamat illetően. Nem akarok mindenkinek megfelelni, tévedés ne essék. Olvastam egy bejegyzést Angelocska blogján, amiben magamra ismertem. Magamra, az önbizalomhiányomra. Ezek a sorok azóta már törlésre kerültek, de erősen elgondolkodtattak. Nem biztos, hogy magunkban kell keresni a hibát, hogy miért nem tudjuk elfogadni magunkat. Igenis, hogy sokat számít a környezet, a visszajelzések. A negatív kritika olyan érzéseket ültet el bennünk, amelyek szépen lassan olyan krónikus elégedetlenséget teremtenek, amilyenben én is szenvedek.
Szeretnék egészségesen és nőiesen kinézni. Ezért edzek. Hogy valami hasonlót érjek el, mint ami a képen látszik. Hiszek benne, hogy sikerülni fog.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012