Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. július 12., csütörtök

Könnyed 35 perc

Ki kellene használni ezt a friss időt valamilyen intenzívebb testmozgásra. Ehhez képest ma ritka könnyed edzést tartottam: volt némi bicepsz-tricepsz 4 kilóval, aztán 10 perc has, majd a végén pici jóga. Annyian dicsérik a jógát és én annyira kipróbálnám, de idővesztegetésnek érzem. Tudom, nem az, de akkor is. Ezzel a gyakorlattal próbálkoztam, fél percig tudom megtartani magam:


Egész egyenesnek éreztem magam közben, persze kívülről jobb lett volna látni. Kellemesen megmozgatta a hátamat, jólesett. Szomorúan vettem tudomásul, hogy szépen hozzászokott a karom a 4 kilós súlyzóhoz és megállt a fejlődésben. Marad a fitneszterem reménysugárnak. :)
Holnap valószínűleg kevesebb időm lesz. Az új ZWOW-ot fogom kipróbálni, ami a címe alapján fenékre jó, valójában azonban jó kis zsírégető edzésnek tűnik. Nézzétek, hogy dől ki Zuzana az első kör első gyakorlatától: alig tud nekiállni a következőnek. Pont ezt szeretem ezekben  a videókban: látszik, hogy izzad, küzd, FÁRAD!


Rendeltünk fehérjeport, ezúttal citrom-túró ízben. Kicsit fura szaga van, még meg kell szoknom. Egy hétig most nem ittam, mert nem volt. És hiába vettem tejsavó italport a Rossmannban (joghurtos-málnás), annyira édes, hogy nem tudom folyamatosan inni. A rengeteg szénhidrátról nem is beszélve, ami benne van. Kaptunk ajándékba mamut méretű zsírégető kapszulát, pontosan három darabot. "BODY ATTACK" néven próbálják eladni. Eszem ágában sincs bevenni. Maradok az intervallum edzéseknél. :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012