Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. december 28., péntek

Évzáró gondolatok

Ilyenkor év vége táján szokás mindenféle fogadalmakat tenni, illetve levonni a következtetéseket milyen dolgok történtek velünk. Érdemes összeszedni a pozitívumokat és a negatívumokat egyaránt. Tavaly december 31-én éjfélkor úgy éreztem, hogy ez az év jó lesz. Jó, mert azzá akarom tenni. Többé kevésbé igazam lett, sikerült bizonyos dolgokat véghezvinni. Maradt még bőven dolgom, főleg ami a személyiségemet illeti. Van hová fejlődni. Értem ezalatt a türelmet és az idegenekhez való bizalmatlanságomat. De hát unalmas is lenne, ha nem kellene hova fejlődni, nem igaz? Az edzésnek köszönhetően sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok, egyre higgadtabb és egyre megfontoltabb. Semmi más nem tudott volna erre megtanítani. Na de lássuk csak, melyek azok a pozitívumok és a negatívumok, amelyek az idei évet meghatározták:
+:

  • Kiegyensúlyozottság, határozottság, motiváltság
  • Nem hagytam ki hosszabb időt edzés nélkül, még ősszel sem adtam fel
  • Augusztustól edzőteremben gyúrhatok :)
  • Rendszeressé váltak az intervallum illetve köredzések
  • Javult az állóképességem
  • Újra tudok fejen állni
  • Elszakadtam a Rubint Réka féle gyakorlatoktól
  • Vettem egy Gymboss timert
  • Eljutottam a tengerhez, jártam a francia riviérán
-:
  • Bizalmatlanság az emberekkel szemben
  • Úgy érzem nem figyelek eléggé a hozzám közel állókra
  • Hosszabb távokat lefutni továbbra sem tudok
  • Nem tudok kézenállni
  • Egynél több egylábas guggolás nem megy
Ennyi jut most hirtelen eszembe. Nem volt rossz ez a 2012-es év. Úgy érzem, jó irányba haladok, folyamatosan fejlődök. Mind szeretnék változtatni?
  • Szeretnék kedvesebb lenni (több mosoly, több kedves gesztus)
  • Jó lenne egyre ügyesebben edzeni (kézenállás, egylábas guggolás)
  • Többet kellene foglalkoznom a bloggal
  • Végre megoldani a következő problámát: ha lapos a hasam, nem elég kerek a fenekem. Ha utóbbival elégedett vagyok, akkor a hasam is kerek. :) A kulcs: megfelelő étkezés és tudatosabb láb- illetve hasedzések 

 Januártól több bejegyzést szeretnék, mert folyton utólag beszámolni elég nehéz. Mióta itthon vagyok ZWOW-al, intervallum edzésekkel és néha  Rékával boldogítom magamat. A teremben csak egyszer voltunk, tegnap és nem tudom, hogy megyünk még a szabadság alatt. Nincs aki fűtse a helyiséget és tegnap 9 fok volt. Ma ha minden igaz, kipróbálom Réka legújabb, 40 perces popsiformáló edzését.(Tegnap töltöttük le) Ha nem lenne elég, lesz egy kis Zuzana is mellé.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012