Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. december 16., vasárnap

Túl az első 30 ZWOW edzésen :)

Attól függetlenül, hogy ez nem indult egy aktív hétnek, a végére csak meglett az az öt órányi torna. Kezdődött azzal, hogy múlt hétvégén rá kellett jönnöm, hogy túl sok a zsír az étkezéseimben. Én kis butus, elkezdtem hát kivenni a zsírosabb kajákat, de nem pótoltam semmivel, mert egyébként sem volt túl nagy étvágyam akkor. Mindennek az lett a vége, hogy szépen nullára csökkent az energiaszintem. Felmentem a teremben hétfőn, de nem bírtam el a súlyokat. A csak azért is bennem volt, aztán a barátom rábeszélt, hogy hagyjam abba, mielőtt lesérülök.
A hét következő napja egy teljes napos tárgyalással telt, este 7-re estem haza, nyűgösen és kissé idegesen. Szerdán már kezdtem magamhoz térni, aztán azóta megy a szokásos programom. egyedül a ZWOW maradt el, egészen a mai napig. Ma a 29-es a harmincas volt soron, a kettő között 15 perces hasedzéssel. Mindkét ZWOW jó volt, bár én inkább a 30-as mellett tenném le a voksom. Megegyezik ugyanis az elsővel és jó nehéz. 21 percembe telt, közben pedig örömködtem, hogy a dive bomber egyre szebben megy.


 A has is butális volt, rámentem a lábemelésekre keményen, szeretnék szép hasat és kész. Nem Réka féle 15 perc volt, annál sokkal nehezebb. Ennek a 15 percnek a gyakoriságát még nem tudom, talán minden másnap. Alapból nincs vékony derekam, a lábemelések pedig szélesítik, de majd meglátjuk. Ha abbahagyom, pár nap alatt eltűnik úgyis az eredmény.
Amúgy meg karácsony előtti rohangálással, Schwarzenegger könyv olvasással telt a hétvégém. Végre lesz időm blogot írni megint. Mára ennyi. Nemsokára jelenkezem.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012