Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 25., vasárnap

Két ZWOW között egy Réka

Jó ötletnek tűnt két ZWOW közé beékelni egy Rékát és végül nem csalódtam. Úgy terveztem, hogy olyan intenzíven csinálom majd, amennyire lehet és ez sikerült is.
Eredetileg a ZWOW 21 következett volna (kézenállás nélkül), aztán rájöttem, hogy az ehhez hasonló ugribugri edzéseket jobb a teremben művelni. Főleg ha van az embernek egy beteg nővére, akire nem lehet csak úgy kinyitni az ablakot. Ugyanígy járt a 22 és a 23 is, végül megállapodtam a ZWOW24-nél:


Ez egy teljesen megszokott, ÁTLAGOS 10 perces szösszenet, ami bemelegítésnek tökéletesen megfelelt. Nagyon jól ment, csak 7  felülés maradt le a negyedik körből. Dive bombert még mindig elég szerencsétlenül csinálok, bár úgy érzem ügyesebben nyomom magam vissza.
Zuzana után Réka következett, mégpedig a legelső DVD popsiblokkjával, amit egymás után kétszer is megcsináltam. Mindez persze nem volt elég, így nekiláttam a ZWOW 25-nek is:


Ezt is az ÁTLAGOS kategóriába sorolnám, de: az elején az a 30 négyütemű kemény, az utána következő könnyű gyakorlatok ellenére is szakadt rólam a víz. Kerek 12 perc alatt sikerült teljesítenem.
Holnap újra edzőterem: lábedzés, fejenállás gyakorlása, ZWOW 21, egyebek. :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012