Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 21., szerda

Összezuhanva

Néhány hetente előfordul, hogy az én nehezen megszerzett izmaim egyik napról a másikra szinte eltűnnek. Menzesz előtt érezhetően visszatartja a vizet a szervezetem, aztán ez elmúlik és ilyenkor borzasztó vékonynak és puhának érzem magam. Nem edzettem sokkal kevesebbet, nem lehet emiatt. Hétfőn pihentem, aztán kedden hasgörcsök és erős fejfájás miatt egy délutáni negyed órás bodyrock fért bele, majd ma végre (egy hét után) feljutottam a terembe is. Ez eddig 65 perc és holnap már csütörtök, mégsem érzem kevésnek. Még van négy nap a hétből és tudom, hogy lesz erőm eleget edzeni.
Ezt az "összeesést" meg lehet akadályozni? Mivel lehetne kiküszöbölni a kipukkadt lufi érzést? Nálam nincs olyan, hogy mindennap ugyanúgy nézek ki. Néha borzasztó feszes mindenem és minden izmomat érzem, most inkább soványnak érzem magam és puhánynak. A fehérjebevitelem csak egy adagnyi turmixszal kevesebb, sajnos még mindig nem érkezett meg. Túróval próbálom pótolni, de annyira nem szeretem, hogy folyton azzal tömjem magam. Legutóbb édesítőszerrel és kókusszal ízesítettem és egy kis tejjel tettem krémesebbé, úgy egész finom volt.
Ma megpróbáltam a kézenállást a teremben és rá kellett jönnöm, hogy ehhez én még zöldfülű vagyok. Először a fejjel lefelé pózt kell szoknom a fejenállás segítségével, aztán utána talán jöhet a kézenállás. A fejenállás szépen , kis segítséggel kétszer is sikerült, de túl sokáig nem tartottam magam. Előny, hogy nem egyedül próbálkozom.:) A ZWOW21-ből kénytelen leszek kihagyni.
Sokat tallózok mostanában Zuzana régi edzései között, tegnap a "medal of honor abs" videóval boldogítottam a nem túl csodálatos napomat:



15 perces intervallum edzés, kötelező kipróbálni. Sok kincset találtam a youtube-on. A bodyrock oldalon képtelenség rátalálni, de  a goggle és az edzés nevének segítségével megtalálhatóak még az eredeti oldalon. Kár lenne ha törölnék őket, igazi kincsnek számítanak!

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012