Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 17., szombat

ZWOW 18: ó, jeeee :)

Erre vágytam. Már 15 perc után a végéért könyörögtem, aztán fél órámba telt végigcsinálni. Szuper volt. Miről beszélek? Hát a 18-as ZWOW-ról. Annyira jó volt és annyira melegem volt utána. A összes közül az eddigi legnehezebb! A legjobb, hogy érzem a testemen a változásokat: mióta csinálom ezeket a videókat, sokkal feszesebb a hasam (fent a csík egyre mélyebb és egyre hosszabb), a fenekem olyan kerek, mint még soha és nincs szükségem külön felsőtest edzésre. Őszintén remélem, hogy ezek a változások nem állnak le és tavaszra rá sem ismerek magamra. :) SEMMI nem formál ennyire. Biztos a konditerem is rátesz egy lapáttal, de egyre lelkesebb vagyok Zuzana edzéseit látva. A gerincem is egyre erősebb, nincsenek hátfájdalmaim. Csupa-csupa pozitív dolog. Kezdem elhinni, hogy tényleg átalakít. :)
Most épp kókuszos túrót eszegetek. nincs fehérjeporom most a rendelt pedig még nem érkezett meg, így ezzel pótolom az edzés utáni szükségleteimet.
Rendeltem edzőkesztyűt: kezd úgy kinézni a tenyerem, mintha napszámos lennék és egész nap kapálnék. Nem is értem miért nem jutott eszembe előbb. Uh, most nagyon jól érzem magam. Jó dolog ez . :)
Íme a ZWOW 18 :

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012