Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 18., vasárnap

Dupla

Ma bármit edzettem volna, csak Réka ne kerüljön elő. Igazából a teremhez lett volna a legnagyobb kedvem, de hétvégén macerás. Maradt hát a ZWOW, abból is mindjárt kettő. A 19 ugyanis nem nyújt akkora élményt, mint amire számítottam. A fél egylábas guggolások kikészítették ugyan a lábaimat, mégis átlagosnak mondnám. Olyannyira, hogy simán nekikezdtem (pár perc pihenő után) a 20-as számúnak is. A kettő kitett 34 percet és úgy leizzasztott, hogy ejha. :) Tehát:

  • ZWOW 19: Átlagos. Én segédeszköznek egy másfél literes ásványvizet használtam, az egylábasokat pedig székről felállva.
  • ZWOW 20: önmagában könnyű, más edzés mellé (mondjuk befejezésnek) teljesen megfelel.
A gond az, hogy nem tudok kézen állni. Már tornaórán is rettegtem tőle és most sem vagyok bátrabb.  Egyszerűen attól félek, hogy fejre esek. Miért probléma ez? A 21-es ZWOW egyik gyakorlata a kézen állás. Érzem magamban az elszántságot: a teremben van egyedül elég helyem erre. Szerdán lesz segítségem, elkezdek gyakorolni. Zuzana nagyon lazán csinálja, valahogy így kellene nekem is. :) Hozzám hasonló örökmozgóknak a kézen állás kötelező. BÁTORSÁG!

Fontosnak tartom, hogy mindig legyenek új célok előttem. Nem megcsinálhatatlan gyakorlat, falnál kellene, nem csak úgy szabadon. Nagy lépés lenne. Holnap sajnos nem lesz időm edzeni, legközelebb majd csak kedden alkotok valamit.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012