Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 24., szombat

50 perc Rékával

Nem vágytam többre. Nem akartam ismétléseket számolni, figyelni melyik gyakorlat jön. Ilyenkor kell nekem Réka. Még mindig. Szinte biztos vagyok benne, hogy valamennyire mindig bennmarad egykét DVD blokkja a heti edzéstervemben. Ezek a bizonyos blokkok mindegy szálig a fenékformálós részek, a has csak akkor kerül elő, ha szeretnék csukott szemmel 15 percig felüléseket csinálni.
Nem szeretném szidni Rékát, mert elindított engem a legelején. Emlékszem, nyaralásból hazatérve vettem meg az első DVD-met. Mindennek már több, mint öt éve. Azóta teljesen átalakultak az edzéseim. Rátaláltam Zuzanára, a Bodyrock tv-re és rájöttem, hogy sokkal hatékonyabban formálnak, mint a DVD-ken található aerobik gyakorlatok. Számomra egyébként hihetetlen, hogy mennyi nő követi őt az óráin. Nem hinném, hogy a tornáitól bárkinek olyan alakja lett, mint neki. Pusztán azoktól a 20-30-40 percektől senki nem lesz ilyen izmos. Ahhoz több kell. A gyakorlatai ugyanis nem fejlesztenek izmokat.
Egyvalamit azonban leszögeznék. Nekünk, nőknek az egyik legproblémásabb testrészünk a hátsónk és erre Réka tudja a megoldást. Aki nem hiszi, álljon neki szépen és egy hónap leforgása alatt látni fogja az eredményt. Leszedi a zsírt a csípőről. Az intenzív intervallum edzések is alkalmasak erre, de ez valahogy más. Helyi zsírégetés nem létezik. Ennek ellenére ha csinálom ezeket a blokkokat, csak a csípőmről megy le a zsír. Ez vajon genetika? Másnál ez működne? Keresni kell egy alanyt erre, mert komolyan kíváncsi lennék rá. :)
Összesen 50 percet töltöttem el Rékával, aztán csináltam lábanként öt egylábas guggolást. Nem, nem vagyok ilyen ügyes. Az ágy szélére támaszkodtam az ujjaimmal és úgy nyomtam fel magam. Régen ez nem ment. Erősödöm!

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012