Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 2., péntek

Mit adnak nekem a ZWOW edzések?

Fantasztikusan néz ki
Ideje kis összefoglalót tartani, ugyanis holnap már a 12-es számú következik. Már egy hónapja elkezdtem, aztán az elsőt két hét szünet követte. Erőt vettem magamon és elkezdtem szépen sorban haladni. Aki ismeri az ilyen típusú, magas intenzitású edzéseket, az tudja, hogy ezeket bizony nem lehet mindennap csinálni. Legalábbis abban az esetben, ha mást is szeretnék mellette edzeni. Az én esetemben ez edzőtermezést, illetve itthoni Rubint Réka tornákat is jelent, így marad heti 3-4 alkalom a Zuzana féle módszerre. Megcsináltam a mumusnak számító négyest is, olyan volt amire számítottam: elterültem a földön a végén. Eddig mindegyik megizzasztott, némelyik borzasztóan kifárasztott. Tizenegy ZWOW után már elmondhatom, hogy észlelem magamon a hatásait, lássuk csak mik az előnyei és a hátrányai:
Pozitívum:
  • ERŐT AD: nem kell magyarázni, utána kirobbanóan érzem magam
  • FORMÁL: úgy, mint semmi más. Széppé varázsolta a hasamat, izmosodik a hátam, megemelkedett a fenekem. 
  • EHETEK: bizony, rengeteg energiát felemészt, így kicsit több mindent megengedhetek magamnak, különösebb következmények nélkül
Negatívum:
  •  ZABÁLJA AZ ENERGIÁMAT: ha nem figyelek oda a kajára, bizony pillanatok alatt lemerülök, különösen utána egykét órával. Volt, hogy ettem délután 5 kor és rá két órára már farkaséhes voltam. Ha nem eszek időben , akkor jön a gyengeségérzet és remegés.
Az egyetlen hátránya tehát, hogy ha nem figyelek oda a kajára, rosszullétig elfogy az erőm. Gondoltam vastablettára, intenzív edzések mellett azt ajánlják.
Majd elfelejtettem: túlvagyok az őszi munkadömpingen. És túléltem! Nem hagytam abba az edzést, mint tavaly ilyenkor, nem adtam fel. Borzasztóan örülök ennek! :)
A végén pedig lássuk, mi vár rám holnap (az egylábasokat majd megoldom valahogy):

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012