Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 14., szerda

Kemény ZWOW16 és egy intervallum edzés

Bárki bármit mond, a 16-os ZWOW nem könnyű. Nem használtam nagy súlyokat: két 3kilós egykezes súlyzó és egy ötkilós tárcsa volt a kezem ügyében. Sikerült 3 kört megcsinálnom, aztán a negyediket is elkezdtem és a 9. négyütemű után csipogott az óra. Utána patakokban folyt rólam a víz és öt percig feküdtem a földön. Sokan mondják, hogy Zuzana új edzései nem jók, én mégis letenném a voksomat mellettük. Persze, nem mindegyik sikerül egyformára és akadnak közben egészen könnyűek is, de némelyiken nagyon meglepődök.


Ami a legfontosabb, nem volt nehezebb a mai intervallum edzéseim sem. A hasamat rendesen megdolgoztatta, de nem volt különösebben nehéz. Eléggé zavar, mikor nincs pihenőidő a gyakorlatok között: pár másodperc arra megy el, hogy átfordulok a következő mozdulatra. A ZWOW17-et kihagytam, nem mászok fel a falra. Pénteken jöhet a 18. :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012