Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. november 10., szombat

Hiányoznak az intervallum edzések

Kicsit elszaladt velem a ló. Mindig fegyelmezetten betartottam a vacsoraszabályaimat, mostanában viszont kicsit elengedtem magam. A ZWOW miatt többet lehet enni és kezdem túlzásba vinni. Persze édességet, cukros üdítőket és egyéb nassolni valót továbbra sem eszem, de jobb lenne odafigyelni. Tudom, hogy mindig a kajával szúrom el. :(
Kitartóan csinálom  a ZWOW edzéseket, megcsináltam a 15-öt is, jöhet a 16. Vélemény az elmúlt 4 edzésről:

  • ZWOW 12: nem rossz, elfáradtam tőle, de nem dőltem ki teljesen. Az egylábasokat székről felállva csináltam. Átlagos.
  • ZWOW 13: intervallum edzés, 16 perces. Az első gyakorlat inkább mókás, mint megerőltető, a többi elmegy. Túl könnyű.
  • ZWOW 14: öt gyakorlatból áll, amiből az egyetlen megerőltető a "broad jump burpee". Kicsivel több, mint 17 perc alatt kivégeztem. Átlagos. (De csak a fekvők miatt!)
  • ZWOW 15: Ez végre edzettebbeknek való. 22:34 az időm, utána elterülés a földön és semmi edzés. Borzasztóan élveztem az egészet. Haladó.
Általában valami mellé illesztem be őket, mert az a típus vagyok, aki nem elégszik meg 20 perccel, kell mellé még valami. A több néha jobb és kész!:)
Hiányoznak az intervallum edzések, amiket Zuzana régen alkotott. Valamilyen okból kifolyólag, most nem használja a gymboss timert. Visszasomfordáltam a bodyrock oldalra, ami sajnos még mindig visszataszító, azzal a Lisával együtt. Az egyik új bejegyzésükben volt egy videó, itt még normálisan nézett ki a hölgy és az edzés maga is elég szimpatikus:


 Zuzana visszaadta az állóképességemet, jó lenne közben visszatérni ezekhez a videókhoz. A régiek között találni kincseket, ott fogok keresgélni. A 17-es ZWOW-ot  úgysem csinálom meg: senki kedvéért nem fogok a falra felmászni, se kézen állni. Szeretem a ZWOW edzéseket, csak kell ez is. A változatosság miatt. Olyanok, mint ez itt:


Csak tudnám, hogy tud mezítláb edzeni. Már a látványtól is kitörnek a lábujjaim.

1 Comment:

Angi
2012. november 11. 6:33  

Mindig mezítláb edzek, csak az utcán nem! Fura lenne itthon cipőt húzni... ilyen kis talpalattnyi helyekre... Erősíti a talpat is (a gagyi, legtöbbek által elérhető cipőket meg ne is említsük). Belenéztem a 15-be, hát, nekem egy délutáni kis átmozgatásnak jó lenne :( tényleg ez a baj az új videókkal, hogy már ránézésre nem adnak semmit és bele sem próbálkozok, mert tudok magamtól jobbat... vagy előveszem egy régijét, sokkal jobb volt!

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012