Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. október 24., szerda

ZWOW8 emlékezetből

Elfelejtettem felírni a ZWOW8 gyakorlatait, így teljesen emlékezetből álltam neki. Lett is belőle összevisszaság, 10 perces lett és némelyik gyakorlatból kétszer annyit csináltam, mint kellett volna. Így is elég nehéz volt (3 kör fért bele), de azt hiszem hétvégén megismétlem, mert ez az én szememben csalásnak számítana. :)
Lássuk mi a következő:

Tele vagyok lelkesedéssel! Az a jó ezekben a videókban, hogy utána roppant dögösnek érzem magam. Kell ennél több? :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012