Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. július 8., péntek

Három nap edzés nélkül

Tőlem egészen szokatlan módon ez a hét nem a mozgásról szólt. Vannak napok, mikor annyi a program, hogy nem edzéssel szeretném tölteni a szabadidőmet. Ritkán előfordul az ilyesmi és kicsit sem szeretnék emiatt lekiismeretfurdalást érezni. :) Három napot pihentem, ma pedig már újra teljes erőbedobással edzettem.
A mai programot egy harminc perces Réka popsival kezdtem, utána 10 perces combformálás következett gumiszalaggal. Zuzana ismét jót talált ki, íme egy jó gyakorlat:

1. Súllyal a kézben előrehajol

2. Visszatér a kezdő pozicióba

Lábanként 50-el indítottam, amit 150 követett: 200 ismétlés remélem okoz némi izomlázat. Ő egy 13 kilós táskával csinálja. Ha összeszedem az összes lábsúlyomat, még mindig csak 6 kilónál járok: ezért ilyen izmos ez a nő! Mindegy, elég volt nekem a hat is.:D
Az imént megittam a fehérjeturmixomat is. Vajon edzés után vagy este jobb? Ideje lenne alaposabban átlapozgatni azt a Schwarzenegger-könyvet.
Jövő héten mehetek moziba, itt az utolsó Harry Potter film. Jujj,de várom már!

1 Comment:

Süviandi
2011. július 9. 18:11  

13 kg! Te jó ég, még sosem jutott eszembe, hogy utánaszámoljak.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012