Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. szeptember 6., csütörtök

Félgőzzel

A keddi edzésemből nem lett semmi. Akinek akadt már problémája bankautomatával pénzfelvételkor, az tudja mennyire dühítő tud lenni, ha az ember nem tud hozzáférni a saját pénzéhez. Velem kedden ez történt és mivel már nem ez az első eset, teljesen felhúztam magam, meghatározva ezzel a hátralévő napomat. Tegnap voltam a teremben és jó kislány módjára békén hagytam a hátamat. Nem guggoltam nagy súllyal, bemelegítésnek is ugróköteleztem evezés helyett. Csináltam pár percig fitball gyakorlatokat, nagyon tetszettek. A hátam lényegesen jobb már, de még korai lenne terhelni.
 Eléggé fáradt vagyok a héten, minden este korán kidőlök, bealszom a filmeken. Túledzés jeleit észlelem magamon, ezért ma nem vittem túlzásba itthon. Gyakoroltam a guggolás 2. lépését 3x20 ismétléssel, aztán edzettem a fenekemre és eltelt a 40 perc, amit edzésre szántam. Holnap irány a terem, szeretnék egy tisztességes láb/fenék napot tartani, nagyon rám férne.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012