Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. szeptember 29., szombat

Viszlát Bodyrock Tv!

Nagyon kevés az időm most, látszik a blogon is. Az ősz munka szempontjából a leghúzósabb időszakom: egy éve ilyenkor hagytam fel a keményebb edzésekkel. MINDEN ERŐMMEL azon vagyok, hogy idén ne történjen meg. Semmi kedvem ugyanis megint elölről kezdeni mindent. Ősz van, nem baj, ha van rajtam egy kis zsír, szebben állnak rajtam a nadrágok, de szeretnék fitt maradni. Elsősorban szellemileg fáradok el, nem fizikailag. Ehhez jön még sok koránkelés, néhány szombat, folytonos rohanás, aztán végül 12 óra alvás a vége, mint múlt éjjel. Ki voltam merülve teljesen.
Van egy nagy előnyöm, ott a céges konditerem. Munka után, heti háromszor felmegyek és kidühöngnöm magam. Ráadásul kezdek ráérezni a súlyzós edzésekre, most már tudok guggolni úgy, hogy a fenekem is megérezze. :) Átlagosan 60 percet töltök el, néha picit többet, nem lazsálok és nem beszélgetek (nem is lenne kivel, elég kevesen járnak). Az otthoni tornát se hanyagolom el, maradt a Réka heti háromszor a fenekem miatt, közben intervallumozok vagy ZWOWot csinálok. Heti egy pihenőnapom van. Körülbelül 2 hónapja 5-6 órákat edzek. Januárban 2-3 órát töltöttem ezzel, most pont a duplája. Nem érzem soknak. A fegyencedzéssel ott vagyok, hogy lassan egy hónapja gyakorlom a guggolás második lépését, ugyanis nem akaródzik továbblépni. Megy a 3x30 ismétlés, de 3x40 még nem. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen kifog rajtam, de ez van, nem türelmetlenkedek.
Ma reggel úgy döntöttem, nem követem tovább a Bodyrock tv ténykedéseit. Facebookra belépve egy orrműtétes lány képe volt az első, amit megláttam. Ez a Lisa volt az, ő vette át Zuzana helyét. Mellnagyobbítás, ajakfeltöltés, orrplasztika és anorexiás testalkat. Ez lenne az egészséges életmód, amit ők annyira hirdetnek? Ebből én nem kérek, köszönöm. Csodálom, hogy ezek után még követi valaki az edzéseiket.
Van egy tervem a következő hetekre vonatkozóan. Kevesebb erőm van intervallumozni, mint nyáron, ezért vissza is vettem az ilyen típusú edzések számát. Heti 3-4 helyett, most jó ha egy összejön, eldöntöttem viszont, hogy egymás után végigcsinálom Zuzana összes ZWOW edzését. Heti 1-2 alkalommal szánok rá energiát. Kíváncsi vagyok mit csinál velem .:) Holnap indulok az elsővel:

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012