Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. augusztus 14., szerda

Vállfájós

Valami történt a jobb vállammal. A múltheti melegben gyakran ment a ventilátor az irodában munka közben. Megerőltethettem edzés közben is, de ez a kevésbé valószínű. Boldog vagyok, mert ma nem is tudtam erre ráedzeni. Főleg hátramozdításnál kellemetlen, alapból nincs vele gond.
Hétfőn pihenőnapot tartottam, kerti munka volt a program. Kedden bementem a terembe, szerencsére ezúttal társam is volt, így kellemesebb edzeni. Fejenállásban asszisztáltam, mindezzel együtt elég hosszúra nyúlt az ott tartózkodásom, de szuperül sikerült. Itt-ott fáj, főleg a hátsóm. A térdem és a csípőm is szomjazza a pihenést. Csupán azért megyek be holnap is, mert nyaralás alatt nem tudom hogy fogok edzeni. Ugrókötelet, gymboss timert viszek, edzőruhát is. Emlékszem, pár éve cipeltem egy hordozható DVD lejátszót a Rubint Réka videóknak, hogy nyaralás alatt is tudjak edzeni. :)

Nyaralás 2010-ben (Én a bal oldalon)
Most ott a fegyenc, meg rengeteg saját testsúlyos gyakorlat, amikkel sikeresen lefáraszthatom magam, ha nem bírom edzés nélkül. Az L-ülés most a kedvencem, a kezdő változatból 30 másodperc megy és már félig ki tudom nyújtani a lábam. Persze padon csinálom, nem a földön. :)
Holnap pakolás, edzés, aztán péntek reggel indulás Vonyarcvashegyre. Végre nyaralni megyek! :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012