Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. december 29., vasárnap

Reload

Legyen ez az első motivációs kép 
Újra itt vagyok. Hiányzik a blogírás, szeretném újra rendszeresen feljegyezni a ténykedéseimet. Nem hagytam fel semmivel, edzettem rendszeresen. Néha pusztán megszokásból csináltam, de nem adtam fel. Az állóképességem most nem az igazi, mert jelenleg nem intervallumozok és nem ugrókötelezek. Jelenleg a súlyzós edzés az, ami központi szerepet tölt be nálam. Heti 2 láb-fenék és egy felsőtest edzéssel. A maradék napokon mást csinálok, de ezt majd úgyis jegyzem.
A másik dolog, amiért újra elkezdeném a blogírást, az a motiváció. Pistin kívül (ő a barátom, ha valaki nem tudná) senki nincs, aki nap mint nap tudna motiválni azzal, hogy ő is edz. Kellenek a blogos pajtások, előremozdítjuk egymást!
Itt az újév, szeretnék 2014-ben is fitt maradni!:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012