Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. december 30., hétfő

Lusta fegyenc

Bevallom, kicsit be vagyok lassulva az itthon tartózkodástól és a sok pihenéstől. Egy évben csak egyszer adatik meg, hogy egyhuzamban 16 napot pihenhetek, így nem is igazán erőltettem meg magam ami az edzéseket illeti. Kicsit furdal is a lelkiismeret, de hát ennyitől még nem fejlődött vissza senki.
A mai napot egy rövid fegyencedzéssel töltöttem, mindössze 20 percig tartott. A következő gyakorlatokat csináltam:

  • Falpumpálás: 50-50
  • Női fekvőtámasz: 20-20-20 
  • Rövid híd: 50-50
  • Egyenes híd: 20-25
Tényleg nem volt megerőltető, sőt! Az ismétlésszámok siralmasak, látszik mennyire nem foglalkoztam mostanában ezzel. Elkezdtem súlyokkal edzeni felsőtestre és azt most jobban élvezem. :)
Felléptem reggel Rubint Réka facebook oldalára és egy aranyos hozzászólást találtam:

"40 perc felsőtest, 50 perc has, 10 perc vádli és 1 óra kellemes biciklizés a szabadban volt a mai menüm"

Szegény lány! 50 percet hasazik? Rögtön a régi önmagam jutott eszembe: én is elhittem ezt a maszlagot, hogy fél óráig kell hasazni. Írtam neki, hogy ne csinálja, semmi értelme, de sajnos nem reagált. Üzenném tehát minden 20-50 percig hasazónak, hogy próbálja ki ezt és csinálja meg egy héten háromszor. :)

2 Comments:

Nona
2013. december 31. 10:54  

Zuzka nagyon jó feladatokat rak össze, de miért gondolod azt, hogy az 50 perc Rékázás helyett a 10 perc Zuzka ugyanazt az eredményt hozza? saját tapasztalat? (egyébként én sem hiszek az 50 perc hasazásban, teljesen feleslegesnek gondolom:D csak szeretném tudni, hogy te miket tapasztaltál). Üdv: Noémi

Noémi
2013. december 31. 17:36  

Szia Nona! Ahogy én tapasztaltam, az összetettebb gyakorlatok jobbak a sima fejemelgetéseknél. Ez a Zuzka edzés szuper. Megvan 8 perc alatt és közben CSAK a hasadat érzed. Nekem előhozta a "csíkot" a hasamon. Hatásosak még a lábemelések is, de azokat én személy szerint nem szeretem. Nem vagyok egy darázsderekú és a lábemelések ahogy erősítik a hasat, úgy ki is szélesítik...:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012