Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2010. szeptember 28., kedd

Kellemes emlékek

Mivel a mai edzés idő hiányában valószínű elmarad, ezért hát íme két kép, ami számomra kellemes emlékeket idéz fel:



Nyáron egy hetet töltöttünk Balatongyörökön, és hát aki olyan megszállott, mint én és a barátnőm, Vivien, nyaralás közben sem  lustul el teljesen. (én a rózsaszín pólós meg a piros polifoam-os vagyok:D) Kint tornásztunk a kertben és a nappaliban. Vivit én fertőztem meg a mozgásmániával (rajta kívül senki mást nem sikerült) és nagyon jó volt együtt számolni, azokat a felüléseket.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012