Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2010. szeptember 26., vasárnap

Mai edzés

A héten nem volt túl sok erőm tornázni,egyedül hétfőn és pénteken jutott időm rá. Ma viszont rávettem magam és 10 perc híján két órányi edzés lett a vége, ami a következőkből állt:

Első Réka DVD/második sorozat-popsiformálás (a belsőcomb már nem)-ez kb. negyed óra
Utolsó Réka DVD/40 perc átmozgatás-popsi formálás-ez is kb. negyed óra
Utolsó Réka DVD/combformálás- kb. 10 perc gumiszalagos lábformálás.
Negyedik Réka DVD lábformálás-20 perc
Lábemelgetés fekve (egy lábon 4 kg súllyal)-mindkét lábra 4x8
Lábemelgetés állva (egy lábon 4 kg súllyal)-mindkét lábra 4x8
Székre fellépés lábanként 2x40

A "rékás" gyakorlatokat lábsúllyal csináltam.

A végére maradt a hasizom. Kiválasztottam pár napja egy videót, azzal próbálkoztam, hát nem sok sikerrel. 15 perc alatt kellene a gyakorlatokból minél többet megcsinálni. (Videó) 
Két kört hoztam össze tíz perc alatt, ami akárhogy is nézzük, nem túl sok. Nem tudom, talán nem kellett volna a végére hagyni, de mindenesetre elég mérges voltam magamra. A hasam kényes pont és pont arra jutott a legkevesebb energiám. Azt a célt tűztem ki tehát magam elé, hogy a következő hetekben külön napra teszem a has és a popsi/láb gyakorlatokat, és megpróbálom túlteljesíteni azt a két kört..:) Pff, sikerülnie kell.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012