Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. január 27., csütörtök

Has helyzet és hát probléma

Mindennapos hasizomgyakorlatok után végre elfogadhatóan néz ki a pocakom.:) A jelenlegi állapotot tekinthetjük normálisnak, de azért jónak nem. :D



Nagyon örültem ennek a képnek és el is döntöttem, hogy megállíthatatlanul fogok edzeni, amíg tegnap reggel ki nem nyitottam a hűtőajtót. Olyan "szerencsésre" sikeredett ez a mozdulat, hogy a hátam úgy maradt és attól fogva egész napos fájdalom következett. Nem értem hogy történt, de az biztos, hogy amíg ez el nem múlik torna felfüggesztve. Ma már jobb a helyzet, de mivel oldalra nem tudok fordulni, ma is pihenőnapot tartottam.
Jó hír viszont, hogy barátnőm vett nekem zöld gumiszalagot. Felénk ez sajnos nagy hiánycikknek számít és elég drága is volt (2200 Ft), de meggyőztem magam, hogy ez nekem megtérülő befektetés.Összefoglalva egyelőre pihi,.

2 Comments:

zsuzso100
2011. január 28. 23:43  

Nekem is nagyon fájt a napokban a derekam...azaz pontosan kedden, alig bírtam állni...azt mondták, hogy ez 30 körül már így van. :(

Noémi
2011. január 29. 14:09  

Nekem is ezzel jött mindenki, pedig én még messze vagyok a harminctól. :P

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012