Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. január 23., vasárnap

Újra itt

Nos, hát újra itt vagyok. Az elmúlt hetekben hosszasan tűnődtem a blog törlésén, mivel, akárhogy is nézzük, nem vagyok túl aktív. Sokszor akarom rávenni magam, hogy leüljek és megosszam az aktuális tapasztalataimat, de legtöbbször nem visz rá a lélek. Egyenlőre a blog megtartása mellett döntöttem.
Az utolsó bejegyzés arról szólt, hogy túl a rengeteg munkán, újra elkezdek keményen edzeni. Nos, ez a terv megvalósul, minden másnap edzek körülbelül másfél órát.
Az új Rubint Réka dvd-t sikerült december végén megszerezni, azóta többé kevésbé arra tornászom. A 40 perces popsi rész a kedvencem, mert elég változatos ahhoz, hogy ne unjam halálra magam(tényleg hihetetlenül hamar elmegy az idő). Ami a combot illeti, kissé unalmas, de hála az új gyakorlatoknak, egyenlőre erre edzek. A 90 perces rész, nagyon brutális, de nem tudom miért kell 45 perc combformálás. Vivien, a barátnőm is panaszkodott, mert nem érti miért kell folyton ugyanazt az egy mozdulatot ismételgetni. Nagyon hosszú, jobban szeretem a rövid, de intenzív edzéseket. A legvégén található 10 perc hasizom, ami aztán végül a kedvencem lett, ezt szinte minden nap megcsinálom. (Éljenek a változatos gyakorlatok....) A felsőtestet nem próbáltam, nem is fogom, mert szerintem nincs szükség rá.
Tehát összefoglalva: sikerül tartani,amit megfogadtam, további cél egy kerekebb fenék és egy laposabb has elérése.Végezetül pedig némi motiváció, egy nyári kép formájában. Valami hasonlót kellene elérni idén nyárra is.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012