Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. január 30., vasárnap

Tervbe vett bodyrock edzés

Nem bírtam tovább.Ma hasaztam tíz percet. Az oldalra hajolás annyira nem ment, de utána jobban éreztem magam. Találtam egy szimpatikus bodyrock tv edzést, majd ha rendbe jövök kipróbálom. Igazából csak a lábsúlytól tartok még, hátha megerőltetem magam. Holnap meló és még pihi, aztán meglátjuk. A hátam javul, kedden talán megpróbálkozom némi tornával. Addig memorizálom ezeket a gyakorlatokat. :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012