Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 1., kedd

Végre!

Örömmel jelentem,  hogy a ma végre sikerült edzeni. A hátam már csak egy picit fáj, de ez igazából nem akadályozott semmiben. Végül Rubint Réka mellett döntöttem,a bodyrock elmaradt. Lábsúlynak és gumiszalagnak éreztem szükségét. Abban a videóban ilyenek ugyebár nincsenek, így egyértelmű volt a választás.:)
Jó időre egyedül maradtam, nincs kivel megosztanom a tapasztalatokat, mivel kedves "edzőtársam" (Vivien) 3 hónapra kiutazott Ausztiába. Addig leginkább e-mailben tudok majd vele értekezni,de hát úgy annyira nem lehet hosszúra nyúló beszélgetéseket folytatni az aktuális edzésprogramjainkról. Remélem kint majd jut ideje mozogni, mert ahogy őt ismerem, torna nélkül nem bírja sokáig. És ebben bizony rokon lelkek vagyunk..:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012