Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 12., szombat

Nincs több "cupák"

 Végre eljutottam addig, hogy leüljek egy kicsit és beszámoljak az elmúlt napok történéseiről. Múlt héten összehoztam a heti 4 edzést (büszke is voltam magamra emiatt). A héten eddig kétszer sikerült komolyabban meg volt egy rövidebb félórás is szerdán, szóval eddig három. A munkahelyemen egy francia vendég volt és egész héten őt kellett "pesztrálni", ráadásul túlóráztam is. Nem volt időm semmire.  Holnap meglesz az utolsó is, de most annyira nem vagyok elégedett.
A jövőben szeretnék nagyobb gondot fordítani a lábam edzésére. Erre a legjobb az lenne, ha növelném a combedzések számát,ami nem lesz túl egyszerű. Attól tartok a Rékához nagyon hozzászoktam. Elkezdtem  hát gyakorlatokat keresni, találtam is egyet , "Legs cardio challenge"-nek hívják. Csak ajánlani tudom, nagyon fárasztó. Ezzel helyettesítettem a 20 perces lábformálást. A végére már égett a fejem, olyan melegem volt és levegőt is alig kaptam. :D
A végére pedig egy jó dolog: ma végre hírt kaptam Ausztiába "költözött" barátnőmről. Emailt írt és szegényem nagyon el volt keseredve, mert sem ideje, sem lehetősége edzeni. :( Őt ismerve pedig ez elég nagy büntetés. Majd ha hazajön csapunk egy közös tornát.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012