Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 27., vasárnap

Tavaszi fáradtság?

A tegnapi edzés valami borzasztó volt.Se energiám, se kedvem nem volt hozzá, úgy kínlódtam össze azt a kicsivel több, mint egy órát. A hasat meg sem csináltam, mert arra már minden erőm elhagyott. Ennek ellenére ma reggelre iszonyatos izomláz lett a fenekemben. Alig bírtam felkelni.:D Tavaszi fáradtság vagy még a betegség utóhatása, nem tudom, de nincs jó hangulatom. Délután hasaztam picit (10 percet) meg csináltam némi felsőtestet is, aztán varrni valahogy több kedvem volt. Más is bizonyára így van ezzel, mint én, hogy a kedve és a hozzáállása az edzéshez hullámzó. Ezeken a mélypontokon kell átlendülni, na de nem lekváros fánkkal, ahogy én azt ma tettem...:S Valamilyen vitamint kellene beszereznem, meg ugye több gyümölcsöt-zöldséget kellene enni. Kisüthetne már a nap is, az is sokat segítene.




 A blog kinézetéről tennék némi említést. Igazából folyton elégedetlen voltam a színekkel, az elrendezéssel, a mostani állapotot nevezném jónak. Most úgy néz ki, mint valami komoly fitness-blog.:) A fejléc nem az én érdemem, én nem értek a Photoshop-hoz, de személyre szabottan nekem készítették és szerintem nagyon jó lett.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012