Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 17., csütörtök

Rendületlenül

A lelkesedés egyelőre nem hagyott alább bennem. Tegnap kissé rövidebb edzést tartottam,a 2010-es Réka dvd-ről csináltam meg a popsirészt ami csak 20 perc volt..:) Helyette viszont bodyrockerkedtem, újra a "Legs cardio challenge"-el próbálkoztam...A vége újra vörös fej lett, de utána jó volt..Ma hasaztam 20 percet, holnap szabin leszek, tehát újra torna...
Az egyik lelkes rokonlélek csinált egy blogot Hoxán, ott beszélgetünk mindenféléről ami edzéssel kapcsolatos.
Ma pedig a hátralévő időmet bodyrock videó kereséssel fogom tölteni és élvezem a szabadságot.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012