Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 28., hétfő

A helyzet változatlan...

A fáradtság továbbra sem múlik, ennek ellenére a mai teljesítményem 50 perc popsigyakorlat és 10 perc has. A végén már brutális gyakorlatokat csináltam, a lábamon 2 x 2kg súly volt és azt emelgettem a magasba. Nem mondom, hogy nem csináltam semmit, de comb-edzés nem volt és ez nagy hiányosság. Elég hájasnak érzem jelenleg magamat ez gondolom az elmúlt napok nagy kajálásainak köszönhető.. Holnap has és felsőtest következik. Délelőtt vitamin-beszerző körútra indulok, mert ez már nem állapot. Multivitamin keresek, olyat amiben csak vitaminok vannak, ásványi anyagok nincsenek.  Ma vettem Sparban salátakeveréket, azt ettem sült csirkével. Igen ízletes volt..:)
Eddig elég unalmasan telik a szabadság, nem történik semmi. Csütörtökön orvoshoz indulok, pénteken a barátnőmmel találkozom, valamelyik nap pedig sportcipő keresést tervezek. És próbálok pihenni amennyit csak lehet.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012