Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 4., péntek

Gumiszalag készlet és Harry Potter előzetes :)

Kezdem kicsit jobban érezni magamt. Nem hinném, hogy ez a vitaminoknak köszönhető, én a napsütésre fogom.Jó volt ma kint sétálni, Szerdán edzettem egy könnyedet, tegnap hasaztam és ma délután is fogok tornázni. Vettem ma Lidl-ben edzőszalag készletet Találtam róla képet:


A készlet 4 szalagból áll, 2 sima gumiszalag, ami olyan mint a Thera-szalag  és van benne 2 erősebb gumiszalag-hurok. Nagyon megörültem, mert a zöldet, ami most van mindig össze kell csomózni és emiatt az élettartama maximum fél év. A két hurkot remélem a popsigyakorlatokban tudom majd alkalmazni és hatékonyabb lesz majd. A kék tényleg elég erős. Ami a legcsodálatosabb az egészben, hogy az egész 1000 Ft volt. :) A hülyének is megérte.
 Más téma. Azt hiszem nem bírom ki júliusig. Akkor lesz a mozikban az új Harry Potter film, az utolsó és fú,de nagyon jó lesz. :D Hálaisten, ezek az utolsó részek már kellőképpen sötétre és gonoszra sikeredtek. Alig várom már, hogy lerombolják a Roxfortot. :D Az egész film nagyon látványosnak és izgalmasnak ígérkezik (én olvastam a könyvet, szóval tudom mi lesz a vége. hehe.:D ) .Ez a videó nem a hivatalos előzetes, de csupa olyan részlet van benne, ami az utolsó filmben lesz, a zeneválasztás pedig tökéletes.. Még a hátam is borsózik. Filmet én így még nem vártam és a legjobb ebben az, hogy tudom, hogy nem fogok csalódni.:)


0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012