Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 6., vasárnap

1 óra 45 perc

A mai nap bizonyítja, hogy kezdek magamhoz térni. 1 óra 45 perc kimerítő edzés. :D Büszke vagyok magamra. Ráadásul az egész testemet sikerült átmozgatni. A végére már annyira elfáradtam, hogy az egylábas guggolást meg sem próbáltam. Ez egy olyan gyakorlat, amit a környezetemben senki sem tud megcsinálni, én sem, ezért aztán célként tűztem ki magam elé. Ebben a videóban egyszerűsített változat van, ezzel fogok próbálkozni:




Az új sportcipőmet ma próbáltam ki először élesben. Kicsit még merev, a régi kitaposotthoz képest pláne, de ettől eltekintve kényelmes. Furcsa is volt, hogy mennyire tartja a bokámat.:)
Ma van a szabim utolsó napja, holnaptól újra nekiállok dolgozni.  Legközelebb kedden fogok edzeni és csütörtökön.

2 Comments:

Noémi
2011. március 7. 19:38  

az egylábas guggolás végrehajtásához jó tippeket lehet olvasni a Fegyencedzés című könyvben vagy Pavel Enter the Kettlebell vagy a Naked Warrorban (nem emlékszem, hogy melyikben, de logikusabb, hogy a Naked Warriorban). a Pavelesek videóban is megvannak, könnyen megtalálhatóak torrenteken is. Szerintem érdemes őket kipróbálni, hátha segít ;)

Noémi
2011. március 8. 7:13  

Köszönöm, majd utánanézek és letöltöm valahonnan.Keresésben jó vagyok.:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012