Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 21., hétfő

Felborult a rend

Ma azon kaptam magam, hogy miközben a combedzést csináltam a 2009-es Réka DVD-ről, az első 8 perc gumiszalagos részt kivéve, teljesen mást csináltam, mint amit a Réka. :D Mostanság sokszor vagyok úgy, hogy elindítom, de igazából csak az idő meg a ritmus miatt. Tervem, hogy átállok Bodyrockra és úgy néz ki  haladok ezzel kapcsolatban. Ez az új combgyakorlat, amit kipróbáltam, annyira tetszik, hogy százat betettem minden második edzésembe.Nagyon-nagyon jó.
Az viszont már kevésbé, hogy felborult az edzésrendem. A vasárnap-kedd-csütörtök helyett, vasárnap-hétfő-szerda, péntek lesz. A cégnél, ahol dolgozom, ugyanis kötelező jelleggel minden kedden franciaórára kell járni. Négy óra,délután fél 5-ig tart . :( Gyötrelem végigülni és emiatt a keddi edzés elmarad. Sajnos ez így lesz a jövőben is. A mai ráadásul elég rövidre is sikeredett, mert csak egy órám volt. Próbáltam  minél intenzívebben ugrálni, de a pocakra nem maradt idő. Majd szerdán bepótolom. :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012