Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 24., csütörtök

1 óra 15 perc edzés és tojáskrém vacsorára

A héten töménytelen mennyiségű munka szakadt a nyakamba és ilyenkor a legnehezebb betartani a tornát. Tegnap délután 4 kor olyan fáradtan estem haza, hogy azt hittem menten elalszom. Nem tudom, hogy sikerült összeszednem magamat, de miután elkezdtem, szép lassan visszatért az életerőm.. A fél óra popsinál még szenvedtem, de utána már élveztem az egészet. Büszke voltam magamra utána, hogy legyőztem a fáradtságot. Győztem saját magammal szemben. Edzés után pedig eltűnt a fáradtság, nagyon jól éreztem magamat. Az egyik legjobb dolog az edzésben, hogy kitartásra nevel, nem csak a tornában, hanem az élet minden területén. A Bodyrock Tv-t is azért szeretem, mert erre nevelik, ösztönzik az embereket. Kedves családom persze megint gúnyolódott rajtam, hogy én már megint minek tornászok, nem vagyok kövér. Erre a mondatra nem szoktam válaszolni, mert aki ellene van annak, amit csinálok, úgysem ért meg.A kedd esti vacsorámról írnék még, ami tojáskrém volt. Ez egy alapból Update 1-es recept, ha 10 %-os tejfölből csinálom. Ami kell hozzá, kb. 2 személyre:
  • 6 tojás
  • 1 tejföl
  • mustár
  • egy kevés vöröshagyma
A tojásokat keményre kell főzni. A sárgáját összenyomkodom a mustárral (ízlés szerint, 1-3 evőkanál kell bele szerintem), belekeverem a tejfölt és az apróra vágott hagymát. A fehérjét kis darabokra kell vagdalni és összekeverni a többivel. Kicsit hagyni kell „összeérni”, aztán kenyérrel, vagy aki fogyózik annak abonettel lehet enni. Szerintem nagyon finom.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012