Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 2., szombat

Tavaszi fogykúra örület mindenütt

 Az elmúlt egy hétben kicsit elvesztem a munka forgatagában.Hétfőn és kedden túlóráznom kellett, ráadásul rajtam kívülálló okok miatt. Szerdán és tegnap edzettem, csütörtökön is volt has-felsőtest, de ezt elég nehéz volt beleszervezni a napjaimba.Mentségemre szól, hogy hétfőn és csütörtökön ugróköteleztem is. :) Tudom, hogy nem ártanak az ilyen szünetek, mert így elkerülöm a "túledzést", de mikor nem rajtam múlik, hogy jut-e idő a tornára az azért bosszantó. Mindegy a lényeg most, hogy hétvége van és pihenhetek.És még a nap is süt.:)
 Ami a héten feltűnt, hogy szinte mindenki fogyókúrázni akar a a környezetemben. Mindenféle diéta szóba került,de a legtöbb persze éhezéssel jár. Hát hiába beszélek én? :D Tessék már megmozdulni.. Persze, ha fogyás a cél nem árt odafigyelni, mit eszik az ember, de az éhezésnek nem vagyok híve .Ki lehet venni a cukrot, lehet kevesebb csokit és kenyeret enni, rá lehet szánni fél órát naponta némi tornára és egyszerűen nem hiszem el, hogy elmarad a siker. Rólam persze az az általános vélemény, hogy én fiatal vagyok, azért nem vagyok kövér. Hm...Lehet, hogy ebben van igazság, de én a jelenlegi formámat a rendszeres edzésnek köszönhetem. Azt sem értem, hogy  képes valaki kifizetni tízezreket narancsbőr elleni kezelésekért...Mégis miért? Nekem nincs. Miért nincs? Mert igenis el lehet tüntetni drága krémek és kezelések nélkül is. Nem hiszek semmiféle feszesítő csodaszerben. Ha választhatok mire költök el ezreket, az nem méregdrága csodakrém lesz. A legújabb idiótaságot pedig az origón találtam: narancsbőr elleni nadrág . Atyaúristen... :D Na ehhez mit szóltok? Ilyen nadrágot mindenkinek, nehogy meg kelljen mozdulni. Edzeni kell, nincs mese, így tavasszal nem kell görcsölni, narancsőr sehol és lehet örülni a jó időnek... Ennyi a titok. Erre fogok buzdítani mindenkit.
Ma has-felsőtest kombináció + ugrókötél kint a levegőn, mert hurrá tavasz van.:)

5 Comments:

M.Noémi
2011. április 3. 16:20  

ööö, egyetértek minden szavaddal, márminthogy tessék megmozdulni meg ésszerűen táplálkozni, de azért azt is hozzátenném, hogy a narancsbőr sokban függ a genetikától. Nekem kábé 15-16 éves korom óta biztos van narancsbőröm (lehet, hogy korábban is volt, csak nem foglalkoztam vele), pedig tornáztam, egészségesen étkezünk.
Ettől függetlenül én is baromságnak tartom az ilyen nadrágokat és hasonló dolgokat. Illetve nem is... Mindig is szerettem volna, ha én lehetek az az ember, aki jól megél abból, hogy egyszer kitalált valami hülyeséget ;) :D

Noémi
2011. április 3. 19:32  

Hülyeséget kitalálni én is szeretnék..:D Eddig még nem sikerült...
Ami a narancsbőrt illeti. A narancsbőr a felesleges zsírtól és a szervezetben felhalmozódott méreganyagoktól alakul ki. Nem tudom mennyi idős vagy, de ez csak pár éve kezdett el "népbetegség" lenni, régen senkinek nem volt ilyen, akármilyen testalkata is volt.
A genetika sok mindent meghatároz, de biztos vagyok benne, hogy a bőr feszessége egy bizonyos kor után csakis a tornán múlik. Ha valamilyen okból ki kell hagynom pár hétig az edzést (ilyen volt például novemberben is), akkor én is felfedezni vélem a combomon és a fenekemen. Aztán amint odafigyelek, rögtön el is tűnik. Ami pedig még a genetikát illeti. A nővéremnek van narancsbőre, nekem nincs. Hasonló testalkatúak vagyunk, ő nem mozog semmit.És itt a lényeg..:)

Süviandi
2011. április 3. 21:40  

Én nagyon nem értek egyet pl a koplalással. Sokan mondják, hogy úgy lehet legjobban fogyni, ha nem eszel. Na ezt én rögtön cáfolom. Szakdoga írás közben úgy sikerült fogynom valahogy, hogy egy csomót bűnöztem, de azért a mozgás megmaradt! Persze figyelni kell, de nem szabad rágörcsölni. A csodakajákban hiszek a legkevésbé (szerintem itt mindenki tudja mire gondolok).
Meg kell találni azt a mozgásformát ami a legjobban megfelel az igényeidnek és csinálni, csinálni és csinálni kitartással.
A narancsbőrről én is tudok nyilatkozni, mert sajnos érint. Már egy ideje van, de tény, hogy a mozgással sokat javult a helyzet. A kencékkel az a bajom, hogy sokszor elfelejtem használni és akkor már ugye nem úgy hat. Nem mondom, hogy csodákra képes, de biztos van benne valami.

Noémi
2011. április 4. 8:53  

hát, amikor én heti 6-8 edzést csináltam ÉS biocuccokon éltem, akkor is volt narancsbőröm. Tény, hogy kevesebb, mint mozgás nélkül és E-cuccokon élve, de attól még volt. Anyagilag nem lehet bírni szerintem a biocuccokon élést és munka mellett a heti 6-8 alkalmas másfél-két órást edzést sem, de én úgy vagyok vele, hogy ez van, amíg nem cserélem le a felmenőimet és nem utazom vissza az időben, hogy kemikáliáktól mentes közegben éljek, addig ennél jobb nem lesz. Én mindent megteszek és én ezt tudom, de mondjuk aki csak azt látja, hogy van narancsbőröm, az biztos azt gondolja, hogy ez is csak egy lusta dög, aki meg sem mozdul a cél érdekében ;)

Noémi
2011. április 4. 19:18  

Uhh, hát ha mindenkinek van, akkor én különleges eset vagyok?:) Nem hinném. Viszont popsira és combra edzek a legkeményebben. Lábsúly, gumiszalag minél több gyakorlatnál.Tévedés ne essék, nem élek én biocuccokon, csak arra figyelek, hogy ne egyek csipszet, cukrosat csak korlátolt mennyiségben és próbálok rengeteget inni. Bio ételeket enni drága mulatság, amit én nem engedhetek meg magamnak..

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012