Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 26., kedd

"Vékony vagyok, minek mozogjak.."

Itt a tavasz, tele is vannak az újságok különböző fogyókúrás cikkekkel. Csodadiéták mindenütt, az értelmesebb írások azért megemlítik, hogy TELJES életmódváltozásra van szükség. Azt hiszem a legtöbb ember fél ettől, illetve nem érez magában elég erőt, hogy mindezt végigvigye. A legfontosabb dolog, hogy ösztönözzük őket. Támogatás nélkül (ez az én esetemben szinte nulla) nehéz kitartani a céljaink mellett. A barátok és a család legtöbbször elég negatívan áll hozzá, vagy jön a másik sokszor elhangzott mondat: „mi így is szeretünk”.  Az első lépés mindig legnehezebb. Persze lehet keresni a kifogásokat: „nincs időm”, „rajtam úgysem látszana”, „vékony vagyok, minek mozogjak”, stb.. Mozogni jó! Ha tehetném, csináltatnék egy plakátot, aztán végigragasztanám vele az utcát, hogy más is megértse végre: a mozgás kitartásra nevel, az élet minden területén. Sokat változtam az utóbbi három évben, jobban érzem magam, mint előtte. Rubint Réka ugyanezt hangoztatja, róla azonban meggyőződésem, hogy mindenki nem lesz olyan, mint ő. Mindenkinek a saját testalkatához kell viszonyítania, és ez a legnehezebb. Én is szeretnék szép feszes hasat, de ha napi 3 órát edzek sem lesz soha az. Ha egy picit is sikerül javítani egy problémás testrészen, már sikernek tekinthető. Önmagam elfogadásával nekem is sok a gondom, mert még nem értem el azt az eredményt, amit szeretnék. Viszont hiszek benne, hogy egyszer sikerülni fog. Kitartásban pedig nincs hiány.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012