Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 16., szombat

Heti helyzetjelentés

 Hol is kezdjem...A napokban semmi sem úgy alakult az edzések számát illetően, ahogy azt terveztem. Hétfőn, kedden és csütörtökön tíz óráztam, szerdán végre eljutottam fodrászhoz, ma pedig hiába van szombat, be kellett mennem egy fél napra dolgozni. Remélem a jövő hét már könnyebb lesz, mert ezt a tempót nem lehet sokáig csinálni. Szeretem a munkámat, de nem fizetnek meg annyira, hogy ott töltsem az egész életemet. 
 Háromszor voltam kint ugrókötelezni, ebből az egyik 400(!) ugrálás volt, a másik 2 csak 250. Az utolsó két alkalommal már mértem az időmet, 250 ugrás 4 perc alatt van meg. Nekem ez jónak számít, de még van mit csiszolni a technikán, ha pedig ezt pihenő nélkül tudnám teljesíteni, az még jobb lenne.
 Tíz napja szedem a fehérjeport és ezalatt két pozítív dolgot tapasztaltam. Az egyik, hogy annak ellenére, hogy nem tudtam mozogni semmit, nem lett löttyedtebb semmim..:D A másik pozitívum pedig, hogy több az energiám. A rengeteg meló ellenére este még volt erőm ugrálni, mosolyogni...:) Elfogyott az a fehérjepor, amit a munkatársam ajándékozott nekem, így hát vettem a Rossmannban. Tudom, nem ott kell az ilyet beszerezni, de úgy gondoltam tesztelésnek jó ez is.


A vásárlás elég viccesre sikeredett, mert persze a legmagasabb és legszűkebb polcon volt, ahonnan én nem tudtam lehalászni (nem vagyok egy égimeszelő..:D). Jött a biztonsági őr, hogy segítsen, de miután neki sem sikerült, lepakolta a fél polcot és így le tudta venni.
  Tegnap edzettem húsz percet, elég kevés, de ennyire volt erőm. Új gyakorlat kipróbálásához volt leginkább kedvem, ezért hát bodyrocker gyakorlatot választottam:


Le kell feküdni a földre, lábat felrakni egy székre, csipő megemel, ez egyik lábat pedig a magasba kell nyújtani. 6x12-t csináltam meg mindkét oldalra. Én a combom hátsó részét éreztem a legjobban. Csináltam még némi hasat (lebegőülést) aztán el is ment az idő.
 Mára teljes testet átmozgató edzést tervezek, alig várom.:)

10 Comments:

Andi
2011. április 16. 13:08  

Milyen típusú ugróköteled van? Ezen a fehérjés dolgon nagyon gondolkodom, mennyiért vesztegetik?

Jágó
2011. április 16. 18:09  

Fehérje tápkiegeknél is meg kell nézni mit vesz az ember. A szempontok a következők:
- fehérje típusa: a legtöbb tápkieg tojásfehérje, vagy tejfehérje. Azért érdemes tudni, hogy miből van, mert nem mindegy milyen gyorsan szívódik fel. Azokat amelyek gyorsan felszívódnak naponta többször kell bevinni a szervezetbe. Értelemszerűen a lassú felszívódású fehérjéket kevesebbszer. Bár az adagolási útmutatóknak hihettek, gyakoriak a magyar címkéken a fordítási hibák...
- Fontos, hogy a készítmény magas százalékban tartalmazzon fehérjét. (80%os-ok elég jók és még elérhető áron vannak). Soha de soha ne vegyetek olyat, amiben szénhidrát található nagy arányban. Felesleges pénzkidobás, a szénhidrátot a legkönnyebb és a legolcsóbb természetes úton bevinni, mondjuk rizs formájában. :)

Andi
2011. április 17. 10:34  

Köszönjük a tanácsokat, így már nem vakon megyek be a boltba, ha egyszer rászánom magam.
Tévedés ne essék, Noémi és én sem a következő fitnesz versenyre készülünk, csak ugye formásabb testet szeretnénk. Ez is áldozatokkal jár és nem kevés munkával.
Már írtam bejegyzésben, hogy sokszor nem is a látványos izomfejlesztés a célom, hanem hogy ne álljak vesztésre a saját testsúlyommal szemben. Sokszor úgy vagyok, hogy ha már ezek a gyakorlatok mennek az is boldogság, az hogy közben az izmok fejlődnek már duplán jó. A lényeg hogy ne legyek puding!

Noémi
2011. április 17. 19:29  

Andi: egyszerű, fonott ugrókötelem van, de tervezem egy gyorsabb, computeres beszerzését. Múltkor volt a Lidlben kiárusítás, 500 Ft volt. A mai napig nem értem, miért nem vettem meg, hiszen időmérős volt , ugrásszámlálóval. A fehérjepor 2000 Ft a Rossmannban, 350 g-os, szóval ha belegondolsz elég drága, de próbának megteszi.És nem hinném, hogy bárhol olcsóbb.

Jágó:A fehérjeporom tejfehérjéből áll, 86% os( a dobozon 90 van, gondolom úgy jobban hangzik), a szénhidráttartalma pedig 2,8 %/100 g. Ez most jónak tekinthető?:)

Jágó
2011. április 17. 22:42  

Örülök, ha segíthettem. Andi, hát az a lényeg, hogy mindenki el tudja érni a kitűzött célt.
Noémi, igen az elég jó.
Amúgy egy ugrálókötelet én is beszerzek azt hiszem. :D

Jágó
2011. április 17. 22:48  

Ja amúgy Biotech a legolcsóbb a fehérjepiacon 10000-ért vettem egy hónapja 2,2 kilót. Ez most nem a reklám helye, de minden hónapban van akciójuk, törzsvásárlói kártyával, meg mindenre -10%. Sokan vannak akik Skytechre esküsznek, nem próbáltam, me' drága.

Noémi
2011. április 18. 12:07  

Ha ugrálókötelet veszel, szerintem a hagyományos kicsit lassú.Várom az eredményeket, te mennyit tudsz leugrálni..:D Nekem 400 a rekordom.
Tegnap este Pistivel nézegettünk fehérjeporokat, de igazából nem sokra jutottunk. Egyet találtunk, 4 kg 11ezer+ 1000 Ft a postaköltség, de a nevére nem emlékszem már.:D (A könyv letöltve, majd megkeresem a nekem való részeket.)

Andi
2011. április 18. 13:43  

Hú a könyvet elküldhetnéd! Biztos sok hasznos infó van benne.

Noémi
2011. április 22. 20:52  

Andi, a könyvet innen tudod letölteni:

http://data.hu/get/3730281/Arnold_Schwarzenegger_-_A_testepites_nagy_enciklopediaja.pdf

Jó olvasgatást!:)

Boglárka
2012. február 25. 23:16  

Sziasztok!
Noémi a könyvet töltsd már fel légyszi mégegyszer valahova ahonnan elérhető lenne! Köszönöm szépen :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012