Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 21., csütörtök

300!

Újra csak eltelik egy hét  és azt a mostanit kissé eredményesebbnek tartom az előzőnél. Keddet kivéve nem is túlóráztam eddig. A fehérjeport  továbbra is kitartóan szedem, mellette pedig próbálom azt enni, amit kell. Tojást, húst, sok zöldséget. Úgy érzem, egy picit fogytam tőle, de nem vészes, ennyi  rám fért.
Ami az edzést illeti: eddig 2, kicsivel több, mint egy órás, ám annál izzasztóbb, amit fel tudok mutatni. Hétfőn ugróköteleztem is, de újra csak 250 lett meg 4 percen belül. Ma viszont magam sem tudom hogy, de 4.04 alatt meglett 300.:) Utána dagadt a mellem a büszkeségtől. :D
A lábamon tapasztalok végre némi változást, mintha izmosabb lenne, mint eddig volt. Bodyrock Tv-n a héten popsi-formáló hét van, nagy érdeklődéssel figyelem a gyakorlatokat. A popómra tornászok a legtöbbet, azon látszik leginkább, hogy mozgok. Nem szeretném, ha negatív irányba változna a helyzet.  Újabb gyakorlatot fedeztem fel, lábra és popsira nagyon jó: 


Nagyon tetszik, 12-t épp elég megcsinálni. Mindenképpen beépítem az edzéseimbe. Holnap dolgozom utoljára, ami örvendetes. Lesz három napom pihenni, ennek egy részét a Schwarzenegger könyv böngészésével fogom tölteni. Ahogy belenéztem elég érthetően le van írva mi hogy működik. Remélem okosabb leszek tőle.:D

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012