Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 17., vasárnap

Rövid hétvége

 Ma semmit nem edzettem, de mentségemre szól, hogy vendégeim voltak, a nővérem és a két kislánya személyében. :) Kimentünk velük a játszótérre és a kisebbiket folyton emelgetni kellett. Fel a csúszdára, fel a hintára...Jól elfáradtam. Tegnap viszont előrelátóan összehoztam azt a másfél órát, ebből 30 perc kardio volt., szakadt is rólam a víz rendesen. Utána mintha kicseréltek volna.:)
 Holnap újra munka, túlórázni nem szeretnék, mert tornát tervezek. Azt hiszem magammal viszem a felhallgatómat, aztán zenét fogok hallgatni. Elég stresszes egy hely, ha megtehetem, bedugom a fülemet, hogy ne halljam mi megy körülöttem. Némi ízelítő a zenéből, ami engem megnyugtat.


Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012