Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 30., szombat

Zsúfolt hét és túra-tervek

 Ilyen összevissza hetem már régen volt. Kedden franciaóra miatt nem edzettem (sosem lesz vége...:S), szerdára meg úgy fájt a torkom, hogy nyelni is alig tudtam. Sikerült összeszedni valami bacit, pedig nemrég voltam beteg, ha jól emlékszem február végén. Végigdolgoztam a napot, aztán alig tudtam magamat hazavonszolni, le kellett feküdnöm pihenni picit. Csütörtök úgy elment, észre sem vettem, tegnap pedig ballagáson voltam. Tesóm ballagott, így aztán tele volt a lakás mindenféle finom süteménnyel...Na ezt bírja ki valaki evés nélkül...Két szelet sütit eltüntettem, bevallom, de semmi többet. Előtte azért sikerült edzeni, pont 1 órát, ami fenék-láb és hasformálásról szólt, 25-25-10 perc, így állt össze az egy óra. Ennek a jótékony hatásait ma már éreztem a lábamban.:)
Egész héten esett az eső, ugrókötelezni nem is tudtam, pedig meg kellene dönteni a rekordomat. Ma végre két zápor között kijutottunk a levegőre. Négy perc alatt az én eredményem 271, Isvánom pedig  250-et ugrált. Jó lesz igyekezni, mert utolér.:D Voltunk Lidlben, mert láttam ugrókötelet az újságjukban, de nem tűnt valami strapabírónak, ennél lesz még jobb is.
 A fehérjeporom lassan elfogy és még gondolkodom azon, hogy maradok-e a Rossmannosnál, vagy rendelünk valahonnan. Nincs bajom a jelenlegivel, de nagyobb mennyiségben talán jobban megéri. Lassan egy hónapja iszom már és tartom a szokásosnál szigorúbb étrendet, a hasam változott, kisebb, mint volt és mintha izmosabb lenne. Lehet, hogy tényleg megéri?
 Jövő hétvégén,ha jó idő lesz, elmegyünk túrázni Kőszegre. Tavaly voltunk már egyszer, felmásztunk a hegy legtetejére és nagyon-nagyon jó volt. Jövő héten ennek lázában fogok égni.:) Néhány kép a tavalyi túráról:

Kissé meredek volt, de én persze elől mentem :)

Túloldalon Ausztria

Ennyire elfáradtunk a végére :P

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012